Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Dopasowanie pozycji fotela w kabinie
janek32:
Witam, próbuję ostatnio zrobić kabinę 303e w wersji IC na podstawie EP08 i EP07-10xx @szoguna. Wstawiłem fotel z tego ostatniego i nie znajduje się w tym miejscu co powinien. Jak go cofnąć lekko do tyłu?
Fragment oryginalnego t3d:
--- Kod: ---//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: kabinaa
Type: Mesh
Name: krzeslonanana01
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: 303e_1]elementy_fotel
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
1.0 0.0 0.0 0.0
0.0 1.0 0.0 0.0
0.0 0.0 1.0 0.0
-1.05563 5.98972 2.5255 1.0
NumVerts: 2724
--- Koniec kodu ---
Wstawiony fotel z budynia:
--- Kod: ---//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: kabinaa
Type: Mesh
Name: fotel_pomo
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: 4e_2]elementy_fotel
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
1.0 0.0 0.0 0.0
0.0 1.0 0.0 0.0
0.0 0.0 1.0 0.0
0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 4536
--- Koniec kodu ---
To samo trzeba będzie zrobić z fotelem mechanika.
Ra:
Pierwsze 3 liczby w ostatniej linijce Transform: to są współrzędne wstawienia, np. -1.05563 5.98972 2.525. Ich orientacja zależy, do czego dany submodel masz podczepiony w hierarchii.
szogun:
Lepszy będzie fotel z 303Eb, tylko tekstura do podmiany.
janek32:
Dzięki za pomoc, zawsze się zastanawiałem, jak się za ten transform zabrać. Ale faktycznie wstawiłem fotele z 303eb, przy okazji dołożyłem też stamtąd sołony przeciwsłoneczne.
Tak to teraz wygląda, gdyby było zainteresowanie, mogę poprawić kilka tekstur pulpitu (na razie robiłem na szybko z DDSów) i wrzucić na testy.
Sawi:
Poprawka, to nie fotel z 303eb, tylko jak już ze 104eb.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej