Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Programy na użytek symulatora. [szczawik]

<< < (60/148) > >>

szczawik:
Nowa wersja, zmiany:

* Mała poprawka na uruchamianie pojazdów bez podanych tekstur,
* wybór exe- możliwość opcji "Auto".Lista exe jest sortowana; przy wyborze opcji auto wybierane jest ostatnie exe z listy. Jako .exe traktowane są pliki zgodne z maską "eu07*.exe".
Link do paczki: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter200529.zip
Jeśli nie będzie problemów wrzucę paczkę do aktualizacji.
Przy okazji, przeniosłem Starter na systemy Linux. W większości jest to program taki jak na Windows, obecnie ma kilka funkcji mniej (m.in. brak zestawiania składu przez przeciąganie miniaturek, inne skróty klawiaturowe). Wymagane jest pewne dostosowanie paczki- na Linuxie wielkość liter ma znaczenie, a jest w tej kwestii niespójność pomiędzy nazwami wpisanymi w textures.txt a faktycznymi nazwami plików. Ponadto dobrze by było, by pliki tekstowe były kodowane w UTF-8.
Niestety nie posiadam działającego symulatora na Linuxa, a dokładniej pliku wykonywalnego i ewentualnych plików zależnych niezbędnych do jego prawidłowego uruchomienia. W testach korzystałem z Linux Mint (Cinnamon) oraz Ubuntu. Proszę o przesłanie takich plików.

Stele:
Rainsted wymaga win-1250. :/ Różnice w rozmiarze znaków też wynikają z tego, jak on generuje wpisy. Ale tu chyba nie nadpisuje nic, jak znajdzie małe. Może kiedyś tak robił, albo przy sortowaniu wpisów.

Milek7:

--- Cytat: szczawik w 29 Maja 2020, 12:30:16 ---na Linuxie wielkość liter ma znaczenie, a jest w tej kwestii niespójność pomiędzy nazwami wpisanymi w textures.txt a faktycznymi nazwami plikó

--- Koniec cytatu ---
Przy ładowaniu z treści wszelakich nazw plików, z textures.txt, .scn, czy skądkolwiek, należy zamieniać litery na małe.

--- Cytat: Stele w 29 Maja 2020, 12:39:10 ---Rainsted wymaga win-1250. :/

--- Koniec cytatu ---
Na rainsteda mam przygotowaną łatkę, ale były obawy że posypią się skrypty VBA.

Stele:
W wersji 4.4.1 jak i w 4.4.0 znowu coś składnie sypie w tempie.
Mam l61_pospieszny1.scn

--- Kod: ---//$n Linia61, Kielce - Fosowskie
//$d Linia pasażersko-towarowa, stan na rok 2011.
//$d Główne stacje: Cz. Stradom, Herby Stare, Herby Nowe, Lubliniec.
//$d Prędkości rozkładowe: IC/EX/posp. 120, osobowe [ezt] 100, towarowe 80.
//$d
//$d Propozycje rozwoju (Ra 2GCK):
//$d -start 61108 z Ozimka (przelot ok. 13:55)
//$d -start 46041 z CzO 14:24 (teraz w HrS, z Gnaszyna 14:39)
//$d -zmiana drużyn 61108 z 16105 w CzO (15:18 do 15:22)
//$d -jazda 5518 z Lbc 14:46 do CzO 15:36 (za 61108)
//$d -powrót jako 5517 z CzO 15:42 do Lbc 16:44
//$d -jazda 64042 z Ozimka 14:41 do CzO 16:23 (powrót 46943?)
//$i l61_2.jpg
//$g PUWG1992 488 320
//$f pl inne/2011r/WOS-61b.png Otwórz WOS dla Linii 61 (Stradom - Pawonków)
//$l L61

//sky cgskj_sunset060.t3d endsky
//atmo 0 0 0 1000 3000 0.412 0.424 0.341 endatmo
//light 1500 500 300 0.236 0.236 0.236 0.275 0.278 0.153 0.808 0.769 0.616 endlight
time 14:35 06:30 20:30 endtime
sky skydome_clouds.t3d endsky
atmo 0 0 0 1000 3000 0 0 0 -1.2 endatmo
--- Koniec kodu ---
A robi z niego

--- Kod: ---config
scenario.time.override 14:35
scenario.weather.temperature 15
movelight 150

endconfig
atmo 0 0 0 2337 2337 0 0 0 0 endatmo
time 14:35 0 0 endtime
//$n Linia61, Kielce - Fosowskie
//$d Linia pasażersko-towarowa, stan na rok 2011.
//$d Główne stacje: Cz. Stradom, Herby Stare, Herby Nowe, Lubliniec.
//$d Prędkości rozkładowe: IC/EX/posp. 120, osobowe [ezt] 100, towarowe 80.
//$d
//$d Propozycje rozwoju (Ra 2GCK):
//$d -start 61108 z Ozimka (przelot ok. 13:55)
//$d -start 46041 z CzO 14:24 (teraz w HrS, z Gnaszyna 14:39)
//$d -zmiana drużyn 61108 z 16105 w CzO (15:18 do 15:22)
//$d -jazda 5518 z Lbc 14:46 do CzO 15:36 (za 61108)
//$d -powrót jako 5517 z CzO 15:42 do Lbc 16:44
//$d -jazda 64042 z Ozimka 14:41 do CzO 16:23 (powrót 46943?)
//$i l61_2.jpg
//$g PUWG1992 488 320
//$f pl inne/2011r/WOS-61b.png Otwórz WOS dla Linii 61 (Stradom - Pawonków)
//$l L61

//sky cgskj_sunset060.t3d endsky
//atmo 0 0 0 1000 3000 0.412 0.424 0.341 endatmo
//light 1500 500 300 0.236 0.236 0.236 0.275 0.278 0.153 0.808 0.769 0.616 endli
sky skydome_clouds.t3d endskyo
--- Koniec kodu ---
Endlight zakomentowany zjadło a co gorsza posypało tag domykający sky.

Dla braku czasu startu w scn starter przyjmuje 0:00; exe przyjmuje 10:30.

szczawik:
Postaram się wrzucić poprawki do końca tygodnia. Czy czas uruchamiania programu jest akceptowalny? Obecnie chyba wszystkie dane są wczytywane w momencie uruchomienia. W razie potrzeby może być zrobione tak, by dany scenariusz wczytywał się dopiero przy wybraniu go na liście.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod