Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Programy na użytek symulatora. [szczawik]

<< < (33/147) > >>

Stele:
Wgrałem na svn aktualną wersję.
Turbokibel wczoraj zgłaszał, że po dodaniu duplikatów lokomotyw nie przydziela im unikalnych nazw node dynamic.
Nie ma tam suwaczka godziny w ustawieniach pogodowych, czy ślepy jestem? Na dyrektywie scenario.time.override w tempie scenerii powinno śmigać.
W ustawieniach fizyki by się przydała flaga crashdamage. Sporo osób zgłasza dziwne rozerwania, to by sobie mogli wyłączyć. Odpowiada ona za wszystkie uszkodzenia spowodowane wyliczeniami sił na sprzęgach. I wykolejenie od dzwona i rozerwanie od niewyluzowanego składu.
I jeszcze gfx.postfx.chromaticaberration.enabled do postprocesów. Wyłączam w ini domyślnie, w trosce o zdrowie użytkowników, a bez checkboxa, to nikt nie znajdzie.

W opcjach graficznych warto by wyszczególnić wybór renderera i przeładowywać całe menu na podstawie tego wyboru.
glutfont tyczy się tylko starego ui i obecnie nie ma wpływu chyba na żaden tryb.
Vbo ma znaczenie tylko w legacy/simple. Cienie tylko w legacy.
Wszystkie postfx mają znaczenie tylko w trybie full. Jeszcze full+skippipeline można tam wcisnąć jako szaderowy uproszczony, a simple jako stary uproszczony oznaczyć.

szczawik:
Czy parametr scenario.time.override nie spowoduje błędów w działaniu scenariusza? Co do wyłączenia opcji w zależności od trybu, przydałoby się dokładniejsze rozpisanie co z czym- póki co zrobiłem kilka zależności. Nie rozumiem też "full+skippipeline"- tryb renderowania oraz skippipeline to przecież osobne parametry.

Nowa wersja, zmiany:

* Lista scenerii- możliwość przechodzenia strzałkami między elementami,
* zmiana położenia panelu informacyjnego o pociągu,
* dodanie do niego informacji o ilości pojazdów w składzie,
* poprawione logowanie błędów,
* zwiększony zakres parametru shadowtune,
* losowe identyfikatory pojazdów,
* obsługa parametrów crashdamage i gfx.postfx.chromaticaberration.enabled,
* usunięty parametr glutfont,
* dodawany pojazd jest bez obsady,
* poprawka na niedomknięte komentarze wieloliniowe,
* różne drobne poprawki jak wyszarzanie niedostępnych ustawień, wyrównanie napisów itd.Link do paczki: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter270420_2.7z

mareczek:
Trochę zwlekałem żeby skorzystać, ale dzisiaj się skusiłem i po dłuższej walce udało się.

1) W zakładce definiowania taboru wszystko ginie. Za dużo tego jest. Nie ma jakiś wyraźniejszych odstępów między sekcjami. Coś na zasadzie - dokładamy, dokładamy no i bagno. Tyle że człowiek obeznany w Rainsted to jakoś wie do czego dążyć, ale laik zginie w tym wszystkim. Tutaj bym był za opcją wersji "jasnej", z regulacją wielkości czcionki (dla mnie na bank o 1 pt mniejsza). Sekcje (ramki sekcji) bardziej kontrastowe itp. Za pierwszym razem guziczka START szukałem z 10 sekund.

2) Skoro się rozwijamy, jestem za "przeciąganiem" elementów między oknami. Czyli na zasadzie - łapię myszką, przeciągam skład z magazynu, do scenerii, puszczam i jest.

3) Chyba już ktoś pisał, brak informacji o łącznej masie, długości składu itp.

4) Avast nie lubi Startera :(

Propsik ogólnie za ruszenie tematu!

matek123:
Awast przestał lubić starter. Dosłownie wczoraj/przedwczoraj nie było problemu.

Stele:

--- Cytat: szczawik w 27 Kwietnia 2020, 21:44:13 ---Co do wyłączenia opcji w zależności od trybu, przydałoby się dokładniejsze rozpisanie co z czym- póki co zrobiłem kilka zależności.

--- Koniec cytatu ---
No domyślam się. Rozpiszę swoją wizję jak będę miał chwilę.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod