Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Programy na użytek symulatora. [szczawik]

<< < (4/147) > >>

Ra:
Te komentarze są akurat bez sensu i ja ich z Rainsted nie generuję. Aczkolwiek wyjątkowo mogą być inne.

Gdyby naprawdę ktoś chciał coś konkretnego zrobić z odcinkami izolowanymi, to ja mogę dodać jakieś funkcje do Rainsted. Ale to musi być jasno zdefiniowana potrzeba, bo na robienie czegoś tam, co by mogło jakoś działać i ewentualnie kiedyś się przydać, to nie mam czasu. Wystarczy, że zrobiłem edytor, którego prawie nikt nie używa, bo "jest za trudny" albo coś tam. A nawet od paru lat nie mogę się doprosić, żeby ktoś wczytał wypasiony plik SCN (do podglądu scenerii, nie do RSF) a potem zapisał i stworzył listę rzeczy, które się zapisały w nieprawidłowo zmienionej postaci względem oryginału.

ryba825:
Zróbcie burzę mózgów i określcie się, co z odcinkami izolowanymi.

Ra, jeśli podeślesz mi, jak wygenerować ten plik i co i jak porównać, to postaram się to zrobić. Nie obiecuję, ze zrobię to w styczniu, ale pod koniec lutego powinienem dać radę.

Benek:
Lepiej, żebyś Ty potrafił sam znaleźć optymalne rozwiązanie, wtedy jest pewność, że zrobisz to dobrze. Dobry programista to taki, który nie tylko potrafi klepać to, co mu zlecają, ale sam czuje temat. Programista, który nie czuje pociągu do kolei niewiele pomoże przy MaSzynie. I tak jest z każdą inną dziedziną.

ryba825:
Benek, tu jest kwestia tego, że zaimplementowanie tego w Rainsted będzie lepsze na dłuższą metę (o ile będzie Rainsted używane). W Rainsted liczba operacji dopisania odcinka izolowanego to mniej więcej ilość torów (w każdym razie problem liniowy), w których będzie on wpisany. Przy automacie mamy problem znalezienia drogi (no chyba że odcinki będą między zwrotnicami i osobne na zwrotnicach [uwaga youBy]), a robiąc cały interfejs, robimy mini Rainsted. Tu nie chodzi o to, że się zmuszam, czy coś, tylko o to, że rośnie nam lista narzędzi i chcąc zrobić kawałek toru, będziemy musieli użyć 5 programów, a że 1 się zdezaktualizował, bo coś się zmieniło i to mamy problem.

Benek:
Podałem jak rozwiązać problem znalezienia drogi. Podać początek i koniec. Takie narzędzie w porównaniu z budowaniem scenerii w 3ds działa błyskawicznie. Może byłyby pewne utrudnienia na zwrotnicach, ale to od biedy można już ręcznie obsłużyć, chociaż to też można zaprogramować. Podgląd torów nadal mógłby być realizowany w Rainsted i nie trzeba by robić dodatkowego interfejsu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod