Autor Wątek:  Korekcja nastawnika SM-42  (Przeczytany 2111 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline darekocur

  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Korekcja nastawnika SM-42
« dnia: 02 Grudnia 2013, 07:55:42 »
W jednym z tematów (już nie pamiętam) odnośnie lokomotywy sm-42 była mowa o pozycjach nastawnika.
O tym, że są niezgodne z rzeczywistością, obroty prądnicy nie schodzą przy pierwszych pozycjach jak to ma miejsce w realnej obsłudze.
 Jeden z użytkowników forum wspomniał o konieczności poprawki.

Notorycznie ignorujesz uwagi administracji, między innymi obowiązki: 16, więc moderujemy.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2013, 16:30:44 wysłana przez Rozi »

Offline muri

  • Wiadomości: 627
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Korekcja nastawnika SM-42
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Grudnia 2013, 08:34:20 »
I ?

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Korekcja nastawnika SM-42
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Grudnia 2013, 17:01:45 »
Przecież w SM42 obroty nie spadają na pierwszych 4 pozycjach nastawnika. Na tych pozycjach nastawnik zwiera opory w obwodzie wzbudzania i zwiększenie obciążenia silnika, co powoduje że regulator aby utrzymać obroty zwiększa dawkę paliwa co powoduje zmianę odgłosu pracy silnika, ale obroty pozostają stałe.

Offline darekocur

  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Korekcja nastawnika SM-42
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Grudnia 2013, 17:39:30 »
No dobrze...
Przepraszam, pomyliłem się, to czemu w takim układzie nie zmienia się poziom dźwięku obrotów w symulacji?
Może jakaś metoda aby samemu to w notatniku "wyregulować"?
« Ostatnia zmiana: 02 Grudnia 2013, 20:38:40 wysłana przez darekocur »

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Korekcja nastawnika SM-42
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Grudnia 2013, 18:58:36 »
Powtarzam w realu nie zmieniają się obroty. Zmienia się obciażenie silnika.
Niestety exe nie uwzględnia zmian modulacji dźwięków silnika względem zmian obciążenia. Więc nie da się realnie zasymulować tej sytuacji.

W takim razie bocznica.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2013, 16:31:15 wysłana przez Rozi »