Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Tekstury AK
AK2012:
Po długiej przerwie wracam do mojej starej, beznadziejnie wychodzącej roboty, czyli teksturowanie. :D Na ukończeniu jest takie cudeńko, jak na obrazku. Zostało do zrobienia parę szczegółów, jak wymazanie szyby w oknie, czy parę łączeń poprawić. Jak myślicie, będzie coś z tego?
SKP:
Wydaje mi się, że pytanie "publiczności" nie ma sensu, najlepiej wrzucić dodatek do TD, tam otrzymasz fachową odpowiedź na nurtujące Cię pytanie. Poza tym, reprezentacyjne screeny polecam robić z antyaliasingiem.
AK2012:
Spróbowałem zrobić jakiegoś byka i wyszedł ET22-753 ze zdjęć Hadomika. W teksturze jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia, jednak efekt jest na tyle zadowalający (przynajmniej dla mnie), że postanowiłem zaprezentować moją pracę.
up5358:
Byków jest mało to rób. Ja ze swoich zrezygnowałem, więc te, co są niby dla mnie też możesz robić.
Odnośnie Twojej pracy to wyrównaj bok kabiny z bokiem przedziału maszynowego, nie wiem co tam pogmatwałeś z kanałami alpha ale weź i przywróć to co popsute, bo brzydko wygląda ;)
hanys:
Skoro jeszcze przy nim dłubiesz, to taka mała uwaga, dopasuj odcień zieleni na czole do zieleni na boku, widać różnice oraz pod reflektorami widać korekcje mazakami. A bliżej "z lupą" (hehe) przyjrzymy się w testach. :)
--- Cytat: up5358 w 16 Kwietnia 2014, 21:37:13 ---[...]Odnośnie Twojej pracy to wyrównaj bok kabiny z bokiem przedziału maszynowego, nie wiem co tam pogmatwałeś z kanałami alpha [...]
--- Koniec cytatu ---
A co tu mają kanały alpha do krzywej/niewyrównanej tekstury?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej