Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Tekstury AK

<< < (10/12) > >>

AK2012:
Po długiej przerwie wracam do mojej starej, beznadziejnie wychodzącej roboty, czyli teksturowanie. :D Na ukończeniu jest takie cudeńko, jak na obrazku. Zostało do zrobienia parę szczegółów, jak wymazanie szyby w oknie, czy parę łączeń poprawić. Jak myślicie, będzie coś z tego?

SKP:
Wydaje mi się, że pytanie "publiczności" nie ma sensu, najlepiej wrzucić dodatek do TD, tam otrzymasz fachową odpowiedź na nurtujące Cię pytanie. Poza tym, reprezentacyjne screeny polecam robić z antyaliasingiem.

AK2012:
Spróbowałem zrobić jakiegoś byka i wyszedł ET22-753 ze zdjęć Hadomika. W teksturze jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia, jednak efekt jest na tyle zadowalający (przynajmniej dla mnie), że postanowiłem zaprezentować moją pracę.

up5358:
Byków jest mało to rób. Ja ze swoich zrezygnowałem, więc te, co są niby dla mnie też możesz robić.
Odnośnie Twojej pracy to wyrównaj bok kabiny z bokiem przedziału maszynowego, nie wiem co tam pogmatwałeś z kanałami alpha ale weź i przywróć to co popsute, bo brzydko wygląda ;)

hanys:
Skoro jeszcze przy nim dłubiesz, to taka mała uwaga, dopasuj odcień zieleni na czole do zieleni na boku, widać różnice oraz pod reflektorami widać korekcje mazakami. A bliżej "z lupą" (hehe) przyjrzymy się w testach. :)

--- Cytat: up5358 w 16 Kwietnia 2014, 21:37:13 ---[...]Odnośnie Twojej pracy to wyrównaj bok kabiny z bokiem przedziału maszynowego, nie wiem co tam pogmatwałeś z kanałami alpha [...]
--- Koniec cytatu ---
A co tu mają kanały alpha do krzywej/niewyrównanej tekstury?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod