Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Tekstury AK

<< < (7/12) > >>

MaciejM:
Nikt nie mówił że będzie przyjemnie. Kibelków, w przeciwieństwie do siódemek mamy deficyt. A wyprodukowano ich przecież więcej...

up5358:
Nie chcę Cię zniechęcać i być złym prorokiem ale w przypadku kiedy masz problemy z przejściem przez TD siódemek to nie zabieraj się za jednostkę. W przypadku 890 będziesz musiał się pobawić z kanałami alfa dodając kilka elementów na czole (poręcze, stopnie). Rozjaśnić teksturę później spasować tonalnie wszystkie boki na jednym członie, oraz człony z sobą by całość była w miarę jednolita. Jest deficyt jednostek w symulatorze, lecz ze względu na ogrom prac przy teksturze mało kto się za nie bierze.
Kolejna kwestia, wg najnowszych wytycznych nie ma czegoś takiego, jak rezerwacja. Jednak myślę, że autor będzie wdzięczny, gdy go poinformujesz, że pracujesz nad tą jednostką. Zaznaczy to przy zdjęciach by inni mieli na uwadze, że ktoś to robi by nie powstawał dubel. http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7953.msg316239.html#msg316239

AK2012:
Wiem, to już głęboka woda. Jednak muszę ćwiczyć. Póki co i tak się zajmuję EP07-376, bo miała drobne błędy w TD.

EDIT: Począłem kleić wagon, którego w MaSzynie brakuje, a mianowicie wagon B11mnouz 615121-90009-1 BWE ze zdjęć użytkownika @macius5991.

MaciejM:
Tekstury BWE z moich zdjęć już podobno są na dysku jednego z twórców gotowe.

AK2012:

--- Cytat: macius5991 w 05 Stycznia 2014, 17:42:52 ---Tekstury BWE z moich zdjęć już podobno są na dysku jednego z twórców gotowe.

--- Koniec cytatu ---
Kurcze, wielka szkoda. :( Ale dobrze, że piszesz, bo bym się niepotrzebnie narobił. Zatem wagon zostaje wykreślony z moich prac. :(

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod