Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a

<< < (2/14) > >>

muri:
Wg mnie, na drugim screenie okno w 4 przedziale od prawej jest wyraźnie bliżej krawędzi dachu niż pozostałe okna.

R4TCH3T:

--- Cytat: muri w 24 Listopada 2013, 22:33:21 ---Wg mnie, na drugim screenie okno w 4 przedziale od prawej jest wyraźnie bliżej krawędzi dachu niż pozostałe okna.

--- Koniec cytatu ---

Tak, rzeczywiście było wyżej kilka pixeli, wychwycone i poprawione :) jutro dalsze relacje.

pol102:
Korzystanie z prowadnic (bo tak to się chyba nazywało w Gimpie) znacznie przyspiesza takie poprawki. Nie muszę chyba tłumaczyć jak to działa?

R4TCH3T:
Wrzucam poprawioną wersje, proszę o ocenę i ewentualne wskazówki. Wprowadzone poprawki to: wyrównanie koloru tyłu wagonu, poprawa dachu, ogólna poprawa scalenia, wyrównanie okien.

Edit: Więc tak jutro zrobię spakuje według instrukcji, i wrzucę do testu ;).

Quark-t:
Najwięcej wskazówek i rzetelnych opinii otrzymasz udostępniając tekturę do testu zgodnie z procedurą testu dodatków. Screeny nie dają pełnego obrazu szczegółów, na które warto zwrócić uwagę, a które świadczą o wykonaniu tekstury poprawnie i z wysoką jakością.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod