Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
ZNTK RAT-WAG czyli tekstury R4TCH3T'a
R4TCH3T:
Witam wszystkich forumowiczów.
Od dawien dawna śledzę projekt MaSZyna (wcześniej EU07-424). Zawsze chciałem jakoś przyczynić się do rozwoju tego wspaniałego tworu. Lecz jakoś nie mogłem się za to zabrać. W końcu przyszła ta chwila, wczoraj, w sobotę wieczorem, zainstalowałem Photoshopa i kilka innych programów do obróbki grafiki. Ściągnąłem kilka paczek ze zdjęciami, paczkę dla twórców z .TGA i tak o to zacząłem tą przygodę. Mam plany na stworzenie trochę dodatków i nie zamierzam spocząć na laurach, nawet jeśli zlejecie mnie na starcie kubłem zimnej wody. Dopiero zaczynam tworzyć i mam świadomość, że może to być nie dokładnie oraz, że mogę tworzyć wiele błędów, ale od tego jest forum i starzy wyjadacze, którzy się na tym znają aby ocenić moje prace.
Moim celem tworzenia tekstur do tego projektu jest tworzenie ich w wysokiej jakości (powiedzmy HD), tworzenie zarówno nowych, jak i edycja i poprawa starych tekstur na lepszą jakość.
Tak więc poniżej wrzucam kilka screen'ów tego co wytworzyłem przez te dwa dni. Jest to wagon o oznaczeniu B10nouz (model prawdopodobnie 141A jeśli nie to mnie poprawcie) tu też rodzi się na początku moja prośba, czy ktoś w swoich zbiorach nie mam zdjęcia czoła wagonu w dobrej jakości.
Proszę o rady, pouczenia i ocenę mojej skromnej twórczości.
AK2012:
Piękne wykonanie. Wreszcie będą aktualne wagony do MaSzyny, bo te z symbolem <PKP> to już tylko na tzw. "trupiarniach" stoją. :)
Wokulski:
Walcz, twórz, działaj. Później w odpowiedni wątek wrzuć, gdzie zostaną przetestowane.
hanys:
Chciałeś uwag/opini? To masz. Brak odpowiedniego łączenia tekstury boku z tyłem, brak wyretuszowanej poręczy na
pudle, ryfle na dachu powinny być ciaśniej, ponieważ powinno być widocznych około 5-6 ryfli, u ciebie jest widocznych tylko trzy. A żeby zrobić tył wagomu to nie jest potrzebna fota tyłu, wszystko idzie zrobić, a poza tym tutaj tylko wystarczy nieco wyciemnić tył i dopascwać odcień koloru i finito.
R4TCH3T:
Poręcze tak, nie wyretuszowałem, to wiem. Jest od nich model 3D. Z tyłem, miałem na myśli, aby był komplet z oznaczeniami etc. A co do dachu, to wykonywałem teksturę na teksturze wagonu Bdnu (bdnu_090-7), więc będę musiał zobaczyć gdzie leży wina. Jutro obejrzę to dokładnie, bo dziś już czasu nie mam. Zajmę się jeszcze paroma szczegółami i przede wszystkim postaram się wydobyć ten tył w dobrej jakości. Dziękuję za spostrzeżenia, wiele dla mnie znaczą jako początkującego.
Pierwsze zdjęcie to moja tekstura w tga, i tekstura na którą nakładałem jest identyczna. Drugie zdjęcie to podgląd w Maszynie aby potwierdzić to, że to nie z mojej winy dach tak wygląda, tak było już wcześniej, jutro spróbuje to ogarnąć może wy podrzucicie jakiś pomysł.
Reg. obowiązki 2, 16.
Proszę poprawić.
Benek
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej