Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Impulsator i Falotest

<< < (6/6)

youBy:
W jakich warunkach?

klimczok_mk:

--- Cytat: jochand w 28 Listopada 2013, 10:28:20 ---Teraz powyzej 80, utrzymuje sile pociagowa. Przyspieszenie spadlo do 0.00, natomiast prad falownika na 3A.

--- Koniec cytatu ---
Nie potwierdzam. U mnie prąd falownika spadł na 3A dopiero przy prędkości 165km/h. Przy prędkości 162km/h prąd falownika wynosił 1986A.

Jaco:

--- Cytat: klimczok_mk w 10 Listopada 2013, 22:32:20 ---No i co do hamowania, to przesunięcie zadajnika na dolny koniec skali, to jest hamowanie silnikami? Takie hamowanie to z prędkości 160km/h przy obciążeniu 1000t trochę trwa. Ale wiadomo, że jeszcze mamy hamowanie pneumatyczne.
--- Koniec cytatu ---

--- Cytuj ---Tak, to jest czyste hamowanie ED.
--- Koniec cytatu ---

W nowoczesnych pojazdach, ED jest w pewnym momencie dohamowywane przez EP (nie zawsze, w zależności od siły hamowania) i jest to tzw. "blending", czyli ED jest wtedy wspomagane przez hamowanie elektropneumatyczne. Dzieje się to w jednym nastawniku. Natomiast samo "czyste" hamowanie pneumatyczne jest w innym nastawniku (mam na myśli np. ezt 31WE), ale to już zupełnie co innego.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod