Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 3DS Max - Problem z mapowaniem.

<< < (2/3) > >>

hanys:

--- Cytat: adsim w 04 Października 2013, 17:19:37 ---A jak to w symku wygląda?

--- Koniec cytatu ---
No tak jak pokazałem w prawym dolnym rogu. Bo to jest podgląd z ShapeViewer. Czyli tak jak by w Trainz wyglądało. Widoku z góry w symku nie mam, ale tutaj w tym linku można zauważyć te detale co w załączniku :
http://postimg.org/image/6fs1aucsv/
Czyli nad kabiną dwie trąbki oraz detale radiołączności powinny być szare a są kremowe jak w ShapeViewer.

adsim:
Nie wiem jak w trainz wygląda. Mnie interesował widok w symku, najlepiej sprawdź w nocy, czy się nie świeci i czy w t3d Diffuse ma 3 razy 255.

hanys:

--- Cytat: adsim w 04 Października 2013, 19:05:17 ---Nie wiem jak w trainz wygląda. Mnie interesował widok w symku, najlepiej sprawdź w nocy, czy się nie świeci i czy w t3d Diffuse ma 3 razy 255.
--- Koniec cytatu ---
W symku tak samo się wyświetla. Diffuse jest na 3 razy 255.

youBy:
W ciemnym oświetleniu jest ciemny, w jasnym oświetleniu jest jasny. W czym problem?

hanys:

--- Cytat: youBy w 05 Października 2013, 15:12:01 ---W ciemnym oświetleniu jest ciemny, w jasnym oświetleniu jest jasny. W czym problem?

--- Koniec cytatu ---
Tu nie  chodzi youBy czy jest jasny czy ciemny, tu chodzi o to że w 3ds max jest normalnie zmapowane elegancko, a zaś po eksporcie, czy to do Trainz czy MSTS czy do MaSzyny, dach jest cały skopany...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod