Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa

 Sygnalizacja z lat 50 i wskaźniki W2, W21, W26

<< < (2/2)

matek123:
Chodzi mi czy tam też jest taka sytuacja, jak tu:
--- Cytuj ---Sytuacja z blokadami stacyjnymi na WW i WZ jest o tyle nietypowa, że granica okręgów ma miejsce w środku drogi zwrotnicowej (chyba jedyny taki przypadek w PL). Wskaźniki "P", "D" zastosowano zapewne nie tylko w celach informacyjnych, ale też jako potwierdzenie przygotowania drogi przebiegu przez dyżurnego ruchu okręgu przyjmującego pociąg, zwłaszcza przy jeździe na Sz (według instrukcji wskaźnik ma podświetlać się także podczas wyświetlania Sz). Podejrzewam, że w takim przypadku wskaźnik podświetla się samoczynnie gdy podano Sz po otrzymaniu zgody, podobnie jak W24 podświetla się gdy użyty zostanie przycisk NO. Pewnie dlatego zastosowano je tylko na tych stacjach - przykładowo Pruszków posiada tylko jedną nastawnię przy każdej głowicy. Analogicznie funkcjonują jazdy pomiędzy WZD i WZS, jednak na semaforach nie ma wskaźników.

--- Koniec cytatu ---
(Forum isdr.pl)

borys_q:
Dokładnie jak kwestie jazd miedzy G-Skm a GO wyglądają od strony nastawni to ci nie powiem, ale prawdopodobnie  granicą okręgu są odcinki między semaforem wjazdowym G-Skm a wjazdowym GO. Wyjazd w stronę Chyloni też może być po Dalekobieżnych (chwilowo zamkniętych), albo z GO do G-Skm i dalej po linii 250, ale w tym kierunku w-26 nie zastosowano (tu prawdopodobnie granicą jest semafor wyjazdowy na linię 250).  W-26 jest zastosowane tylko od strony Wzgórza św Maksymiliana i tylko na lini 250.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod