Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 3DS kilka niejasności.

<< < (2/13) > >>

Sawi:
Szoguniasty lepiej to zrobić ręcznie, bo w skryptach przy tworzeniu toru masz do wyboru tylko Event0, Event1, Event2, Eventall1 i Eventall2.

Robert83:
Cały czas czytam, próbuję ale póki co coś mi nie wychodzi.
Poniżej kawałek z SCN:


--- Kod: ---include test/test.scm end

node -1 0 event01 sound -10 0 130 ty_mnie_slyszysz.wav endsound



FirstInit
trainset none Testowy 20 0
node -1 0 ST44-313 dynamic PKP\ST44_V1 ST44-313 ST44  0 headdriver 3 0 enddynamic
endtrainset


--- Koniec kodu ---

Oraz poniżej kod z SCM:


--- Kod: ---node -1 0 Toras001 track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_used1 4 tpbp-new2 0.2 0.5 1.1
-10.0161 0.2 63.1484  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-10.0161 0.2 163.148  0.0  //point 2
0
event1 event01
velocity 40
endtrack

--- Koniec kodu ---

Mimo wszystko zdarzenie się nie wywołuje o podanych współrzędnych na torze.

matek123:
 node -1 0 ty_mnie_slyszysz sound x y z ty_mnie_slyszysz.wav endsound - deklaracja dźwięku.
event ty_mnie_slyszysz sound opozn ty_mnie_slyszysz 1 endevent - event odpalający dźwięk.
 event event01 multiple 0 none ty_mnie_slyszysz         endevent - event odpalający, poprzedni event przez najechanie toru.
x y z ustawisz sobie współrzędne. opozn dasz opóźnienie wywołania eventu.
  Dodano: 17 Lutego 2013, 16:05:57 Pierwsze dwie linijki muszą być. Wywołanie możesz zrobić jakie chcesz.

Robert83:

--- Cytat: matek123 w 17 Lutego 2013, 15:29:49 --- node -1 0 ty_mnie_slyszysz sound x y z ty_mnie_slyszysz.wav endsound - deklaracja dźwięku.
event ty_mnie_slyszysz sound opozn ty_mnie_slyszysz 1 endevent - event odpalający dźwięk.
 event event01 multiple 0 none ty_mnie_slyszysz         endevent - event odpalający, poprzedni event przez najechanie toru.
x y z ustawisz sobie współrzędne. opozn dasz opóźnienie wywołania eventu.
  Dodano: 17 Lutego 2013, 16:05:57 Pierwsze dwie linijki muszą być. Wywołanie możesz zrobić jakie chcesz.

--- Koniec cytatu ---

Zrobiłem jak napisałeś, ale jeszcze coś mi się nie odgrywają dźwięki.
Poniżej jeszcze raz załączam kody, błędów w logach nie mam jeśli chodzi o ten event:

Plik SCM:


--- Kod: ---node -1 0 Toras001 track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_used1 4 tpbp-new2 0.2 0.5 1.1
-10.0161 0.2 63.1484  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
-10.0161 0.2 163.148  0.0  //point 2
0
event1 event01
endtrack

--- Koniec kodu ---

oraz plik SCN:


--- Kod: ---
//sky cgskj_dusk013.t3d endsky
//atmo 0 0 0 1000 2000 0 0 0 endatmo
//light 1470 40 110 0.118 0.118 0.118 0.38 0.318 0.247 0.404 //0.522 0.588 endlight

include test/test.scm end

node -1 0 ty_mnie_slyszysz sound -10.1684 0.0 109.864 ty_mnie_slyszysz.wav endsound

event ty_mnie_slyszysz sound opuzn ty_mnie_slyszysz 1 endevent

event event01 multiple 0 none ty_mnie_slyszysz endevent



FirstInit
trainset none Testowy 20 0
node -1 0 ST44-313 dynamic PKP\ST44_V1 ST44-313 ST44  0 headdriver 3 0 enddynamic
endtrainset


--- Koniec kodu ---

MaciejM:

--- Cytuj ---event ty_mnie_slyszysz sound opuzn ty_mnie_slyszysz 1 endevent
--- Koniec cytatu ---
Tutaj musi być opóźnienie w sekundach. No w folderze /sounds musi się znajdować dźwięk ty_mnie_slyszysz.wav.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod