Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
3DS kilka niejasności.
Robert83:
--- Cytat: macius5991 w 17 Lutego 2013, 16:14:14 ---
--- Cytuj ---event ty_mnie_slyszysz sound opuzn ty_mnie_slyszysz 1 endevent
--- Koniec cytatu ---
Tutaj musi być opóźnienie w sekundach. No w folderze /sounds musi się znajdować dźwięk ty_mnie_slyszysz.wav.
--- Koniec cytatu ---
Rozumiem, dziękuję, ustawiłem na 2sekundy jak poniżej. Niestety dalej nie jest odgrywany wav.
Plik znajduje się w folderze Sound. Da się odtworzyć i jest słyszalny dobrze.
Dodam że na tym torze gdzie ma być odegrany dźwięk, jest postawiony skład który jest prowadzony poprzez skrypt ze startową prędkością 35km/h. On jedzie do przodu i na współrzędnych toru jest zdefiniowane to zdarzenie. Ale nawet jak wsiadam do lokomotywy i nią jadę sobie to też dźwięk się nie odgrywa :(
--- Cytuj ---event ty_mnie_slyszysz sound 2 ty_mnie_slyszysz 1 endevent
--- Koniec cytatu ---
matek123:
event keyCtrl01 multiple 0 none ty_mnie_slyszysz endevent
Wklej to i wciśnij shift+1
Robert83:
--- Cytat: matek123 w 17 Lutego 2013, 16:28:05 --- event keyCtrl01 multiple 0 none ty_mnie_slyszysz endevent
Wklej to i wciśnij shift+1
--- Koniec cytatu ---
No tak, to działa idealnie :). Czyli generalnie powinno zadziałać automatycznie. Więc w czym jeszcze tkwi szczegół że nie odgrywa z automatu po najechaniu na współrzędne?
Ra:
Najlepiej poszukaj czegoś, co działa i zacznij to modyfikować. Jak źle zmodyfikujesz, to działać przestanie, zawsze możesz wrócić do poprzedniej wersji. A jak zadziała, to będziesz wiedział, jak to zrobić. A tak to dopytujesz się o rzeczy podstawowe i oczekujesz, że ktoś poprawi proste błędy, których sam jeszcze nie zauważasz.
Trochę szkoda, że Manewrowo 1/2 wypadło z paczek, było idealne do "psucia"...
matek123:
A spróbuj zjechać z odcinka i przejechać po nim.
Dodano: 17 Lutego 2013, 16:37:35
--- Kod: ---node -1 0 ty_mnie_slyszysz sound -10.1684 0.0 109.864 ty_mnie_slyszysz.wav endsound
event ty_mnie sound 2 ty_mnie_slyszysz 1 endevent
event event01 multiple 0 none ty_mnie endevent
--- Koniec kodu ---
Zobacz tak.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej