Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Quark Reloaded

<< < (4/12) > >>

Ra:
Jaśniej jest ze względu na nowe EU07.EXE, które w nocy nie ustawia już światła na 0.03 0.03 0.03, tylko na wartość odczytaną ze wpisu light (obcinając jednak zbyt duże wartości, aby z nocy nie zrobił się dzień). Chociaż moim zdaniem poprzednie oświetlenie było całkiem dobre, pod warunkiem korzystania w ciemnym pomieszczeniu. Teraz "ciemność nocy" można sobie regulować wpisem light w scenerii.

Pod względem graficznym nic nie robiłem, jak kolega wspomniał, skupiam się na zmianach dotyczących ruchu oraz infrastruktury. Być może przy okazji coś zostanie poprawione.

Ruch samochodów wiąże się z kwestią użycia nowych przejazdów, które będą miały dwie komórki pamięci. Takie przejazdy zostały już przygotowane i pozostaje podczepić je do dróg. A także uzależnić niektóre przejazdy w przebiegach.

Rozkłady jazdy są przypisywane dynamicznie (może z wyjątkiem paru przypadków), gdy skład jest już gotowy do odjazdu. Również dynamicznie przesuwają się godziny odjazdów. Powinien się jeszcze zmieniać numer pociągu, ale to może kiedyś... Prędkość rozkładową zapewne też kiedyś dodam do podglądu rozkładu, bo już ktoś to zgłaszał.

Z tymi peronami to sprawdzę, bo nie zauważyłem tego. Zresztą, Skwarki czeka niedługo przebudowa, więc będzie tam inaczej. Drzewa... hmmm... może jakoś przy okazji, na razie bardziej mnie martwi niepotrzebnie powyginany tor.

W Skwarkach była zrobiona w ostatniej chwili roszada, aby EN57 dojeżdżający górą do Koniewic zdążył tam wyjechać dalej na dolną trasę (i aby na przystanku Skwarki Fabryka pojawiał się przed pełną godziną). Normalnie towarowy odjeżdżał pierwszy i chyba nie został mu poprawiony rozkład. Można powiedzieć, że jazda za osobowym jest dodatkową atrakcją. ;)

W Dejawach odpinanie jest zrobione pod kątem AI, a ja chyba nigdy nie robiłem tego ręcznie. Tam chyba nie do końca jest zrobiony ruch na północnej głowicy. Przyjrzę się temu jeszcze.

Kwestia drutu nie jest jeszcze przesądzona. Na razie słupy stoją, bo dzięki temu będą ciekawsze obiegi na EN57. Po zdjęciu drutu trzeba by użyć inny tabor. Wielki Kac (razem z Dolnym) też planuję kiedyś przebudować, ale koncepcji na to na razie nie ma... Obecnie przebudowa koncentruje się na Mydelniczce i zobaczymy, co z tego wyjdzie...

pol102:
Jeśli jest zainteresowanie to mogę podesłać jakiś wizualny apdejt :)

Ra:
Stara stacja po liftingu.

P.J.:

--- Cytat: Ra w 05 Sierpnia 2013, 01:45:37 ---Stara stacja po liftingu.

--- Koniec cytatu ---

No stacyjka nie do poznania, ale poza jednym screenem może przydałoby się więcej info, jak wygląda postęp założonych prac na początku tematu?

Pozdrawiam

Ra:
Poza tym, że Mydelniczka wygląda teraz jak stacja i jest przygotowana do połączenia z Tarniowem od wschodu, to nic więcej nie zdążyłem zrobić. I tak jeszcze do zrobienia jest przekop na nowy tor i drogę oraz sterowanie ruchem. Edycja scenerii zajmuje więcej czasu niż przejechanie jej, a głównym celem tych zmian jest dopracowanie narzędzi w Rainsted, potrzebnych do tworzenia scenerii realistycznych...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod