Witam!
Po poscie kol. Goscia na angielskiej czesci forum...znalazlem ta oto traske...w naszym downloadzie na stronie...
Zdziwilem sie z deczka, bo autor ani zadnej informacji na forum nie zamiescil, ani zadnej rzeczy ktora moglaby informowac o nowej trasie...
Przechodzac do konkretow:
Bardzo spodobala mi sie ta trasa( nie liczac wyrzucania siodemek ze scenerii...[po prostu troche ich tam za duzo bylo, jakis gagarin od czasu do czasu tez sie przyda])...
Zauwazylem tylko dwa razace w oczy bledy...
1) Nie mozna stosowac powtarzacza zielone+białe przy semaforach półsamoczynnych, poniewaz kazdy polsamoczynny ma mozliwosc podania S1, a jesli S1 to sp1 na powtarzaczu oraz os1 na tarczy ostrzegawczej...A w trasce zauwazylem taka sytuacje:
tarcza ostrzegawcza pokazuje os4, ok, ja powoli sie przygotowywuje do hamowania...patrze na powtarzacz, sp3/2 no to rezygnuje z hamowania...patrze na wjazdowy ...s6...czyli 100 km/h
W E1 jest napisane ze jesli 100km/h przy semaforze to na poprzednim/tarczy musi byc os3/s3...w kazdym razie cos z zielonym migajacym swiatlem...Reasumujac nie ma mozliwosci aby istnial na PKP powtarzacz zielone+biale, pomaranczowe+biale, owszem...ale ta 1 wersja jest nierealna.
2)Siec trakcyjna z trzema drutami (2 jezdne+nosny) nad wszystkimi torami oraz zwrotnicami...Powinna byc ona tylko na torach glownych zasadniczych oraz dodatkowych, w kazdym razie na takich, z ktorych chodz jeden semafor wyjazdowy moze podac s2/s3/s4/s5....czyli dozwolona jazda z predkoscia wieksza niz 40 km/h
Jesli nie ma takiej mozliwosci daje sie siec z dwoma drutami(jezdny+nosny)...
Gdzieniegdzie tez odleglosc miedzy semaforem wjazdowym a tarcza ostrzegawcza byla chyba zbyt duza...mysle ze nawet wiecej niz 1500 metrow...
Bardzo fajne otoczenie, zwlaszcza linia prowadzaca nad jeziorkiem...
Troszke malo obiektow...ale moze to i dobrze, bo gdzieniegdzie juz mi przycinalo....
Jak na moj gust 4 w skali szkolnej(1-6)...Po poprawieniu bledow chyba bedzie szansa na 5 :)
pozdrawiam