« Odpowiedź #45 dnia: 06 Grudnia 2012, 17:17:26 »
Ty może nie widzisz. Nie porównuj tarczy D6 "zwolnić bieg" do wskaźnika W8 od ograniczenia stałego. Zarówno ograniczenie stałe jak i prędkość drogowa nie pojawiają się na szlaku "z dnia na dzień" w przeciwieństwie do ograniczenia doraźnego. Dlatego też są one zróżnicowane pod względem kolorystycznym. Dla Ciebie może drobna różnica ale w praktyce ogromna.
Lepiej byłoby zostawić dotychczasowy wskaźnik W 27.
Lepiej ale dla osoby siedzącej przed komputerem. Osobiście jestem zadowolony ze zmian. W27 w starej formie jest niejednokrotnie bardzo słabo widoczny. W sytuacji gdy jest np noc, szlak bez druta słupki z kilometrażem nieczytelne, W27 wielokrotnie był pewnym punktem orientacyjnym. Nie ma nic gorszego jak nagłe pojawienie się tego wskaźnika (lub pozostałości po nim) w świetle reflektorów. Wskaźniki powinny być czytelne i dobrze widoczne a zaproponowany zmieniony W8 znając życie z tym drugim miałby problemy.
« Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2012, 17:18:49 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76