Na podstawie mapy topograficznej udało mi się ustalić położenie kilku punktów geodezyjnych na tej linii. Potrzebna by była jednak ich weryfikacja w terenie i pomierzenie wysokości od punktu do główki szyny (dokładność ±10cm wystarczy). Ewentualnie przyda się przejazd tamtędy z odbiornikiem GPS, czy pomiary na szynie przy słupkach hektometrowych.
53.211 - 184.3m - skrzyżowanie przy przejeździe
53.901 - 183.8m - budynek przy przjeździe
55.375 - 183.4m - budynek stacyjny Ozimek
56.335 - 182.4m - przepust
57.177 - 190.0m - poziomica na początku przekopu
62.565 - 175.3m - budynek
63.945 - 170.0m - poziomica
66.931 - 162.0m - punkt geodezyjny
67.538 - 162.28m - punkt geodezyjny
68.169 - 162.77m - przejazd (Suchy Bór)
69.058 - 160.18m - przepust w lesie
69.907 - 159.82m - przejazd w lesie
70.167 - 159.03m - przepust w lesie
Oczywiście, gdyby się już za to ktoś poważnie zabierał, to trzeba też sprawdzić na mapach topograficznych (geoportal.gov.pl) wcześniejszy odcinek (50km) i wypisać w podobny jak powyżej sposób wszystkie możliwe punkty wyznaczenia wysokości.