Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Normal Mapping: Low Poly - Hi Res!

<< < (2/2)

pol102:

--- Cytat: 7play4game w 23 Września 2012, 09:04:23 ---Co do wypalarki, polecam xNormal x86 świetny program z masą inny opcji.

--- Koniec cytatu ---
Generalnie, po obejrzeniu materiałów na youTube, żaden program do grafiki nie wypali dobrej NM. Brakuje po prostu niezależnej kontroli działania. Ręczne wypalanie map jest strasznie czasochłonne... nie ma złotego środka.

Jeżyk:
Hm..., robisz dla przykładu 40k trójkątów i modelujesz każdy zakamarek, dziurkę, robisz drugie 40k tylko że idealnie gładka powierzchnia wrzucasz obydwa pliki do programu on kalkuluje różnice w wysokości i wypala na np.1024x1024 <- rozdzielczość też można ustawić. A także inne opcje np smooth w wybranym miejscu itp itd. Czego chcieć więcej jaka jest wada?

pol102:
Mam rozumieć, że wypali mi całą mapę, dla każdego boku i to w jednym przebiegu? Aktualnie rozchodzi się tylko o to, że jeśli w jednej teksturze mam ujętych X boków, to i tak muszę wypalać każdy bok osobno i jeszcze przenosić nowo wypaloną mapę na oryginalną teksturę (chodzi o trzymanie koordynatów UVV). Mam nadzieję, że rozumiesz co mam na myśli.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod