Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Przeniesione modele z innych symulatorów. Prezentacja oraz uwagi.

(1/3) > >>

hanys:
Tworzę ten wątek aby osoby, które zajmują się przenoszeniem modeli z innych symulatorów, prezentowały tutaj tok prac. tutaj prezentowali w toku prac osoby, które zajmują się przenoszeniem modeli z innych symulatorów. Stwierdziłem, iż w tym wątku ->http://eu07.pl/forum/index.php/topic,22065.0.html <- nie ma sensu pokazywać modeli, ponieważ dział pomoc nie służy do prezentowania a do udzielenia jakichkolwiek pomocy. A tutaj możemy zaprezentować jakie modele przenosimy do naszego symulatora. Na dzień dobry prezentuję 3 modele, które już przeniosłem do Maszyny z Trainza. Autorem poniższych modeli jest kolega Wujek 082 z Trainza, który wyraził chęć do współpracy odnośnie wymiany oraz udostępnienia modeli. Będę tutaj prezentował modele, które przenoszę do Maszyny. I jeszcze raz apeluję. Jeżeli ktoś by chciał przyłączyć się do projektu, którego jestem pomysłodawcą, to niech się zgłosi. Osoby, które chciały i mają czas odnośnie przenosin modeli do Maszyny powinne umieć modelować, tworzyć tekstury oraz prawidłowo wrzucać i tworzyć pliki .t3d oraz .inc maszyny aby model poprawnie się wyświetlał w Maszynie. Niech się zgłoszą, to udostępnię kilka modeli do przeniesienia. Byłbym wdzięczny, ponieważ modeli jest dużo, a ja jestem jak na razie sam ;)

Staraj się pisać powoli i czytać jeszcze raz przed wysłaniem. Pierwsze zdanie nie miało sensu.
Rozi

  Dodano: 17 Września 2012, 18:16:30 Kolejna pierdółka do kolekcji. Tym razem kwietnik. Autor 3D: Wujek 082 jak i zarówno wszystkich dotychczas pokazanych modeli.
  Dodano: 18 Września 2012, 15:50:30 Siemka. Dzisiaj przedstawiam kolejne modele. Tym razem od kolegi Qdat*ego z Trainz. W załączniku przedstawiam sklepspozywczak_qdaty.jpg oraz wiatasmietnikowa1_qdaty.jpg . Pozdrawiam

hanys:
Siemka. Po krótkiej przerwie i oczekiwaniu na nowe modele, przedstawiam wam kolejny model, zapewne przyda się do nowo powstających scenerii, bądź do tych co są gruntownie modernizowane. A zatem, przedstawiam wam Zejście ze stacji Falenica. Autorem modelu jest samplaire. Co do innych modeli Wujka 082, to koledzy są jeszcze w toku prac nad ich przenosinami i niebawem powinny bądź i znajdują się w dziale testów. Pozdrawiam

MaciejM:
Jaka szerokość?

hanys:

--- Cytat: macius5991 w 03 Października 2012, 18:39:58 ---Jaka szerokość?

--- Koniec cytatu ---
Pytanie niekompletne. Szerokość czego? Tekstury? Boku lewego, prawego, wnętrza, może szerokość dachu? Albo szerokość ogólna?

--- Cytat: Tolein w 03 Października 2012, 19:11:20 ---A ja bym zapytał: ile lat to ma?

--- Koniec cytatu ---
Kolejne pytanie niekompletne. Ile to ma? Co, ile lat ma ten budynek? Rozmiaru?

256x512 tekstury, 58 polygonów a co będę sie srał.:


--- Kod: ---Summary Info for zejscie18.gmax (at Frame 0)

Objects:
  Cast Receive Motion
  Name Type Verts Faces Shadows Shadows Blur Hidden Frozen Material (Type)
  ------------------------ ------------ ------------ ------------ ------------ ------------ ------------ ------------ ------------ ------------------------
  zejscie_falenica Editable 82 58 Yes Yes No No No Material #7 (Standard)


Scene Totals:
  Objects: 1
  Shapes: 0
  Cameras: 0
  Lights: 0
  Helpers: 0
  Total: 1

Mesh Totals:

  Verts: 82
  Faces: 58
Materials:

  Material #7  ( Standard )
         C:\Users\Patryk\Desktop\hanys2\hanys2\przermod\zejscie falenica\zejscie_falenica.tga



--- Koniec kodu ---

Rozmiar pliku .t3d : 6,37 KB
Rozmiar pliku .inc : 321 bajtów
Rozmiar pliku .dds : 85,4 KB
Rozmiar pliku .tga : 512 KB
W sumie: 604 KB (bez obrazka oraz pliku info.txt)
Jeszcze coś ?

hanys:
A tak apropo, to jaki to ma sens zadawania takich bez sensownych pytań ile to waży czy jaki ma rozmiar tekstura. Na chłopski rozum idzie wywnioskować jeżeli jest to model z Trainza, to jest to model w porównaniu do Maszyny o skąpej ilości polygonów oraz o optymalnym rozmiarze tekstur, no ej, sory. Ale w porównaniu z modelami z Trainza a z modelami z Maszyny to Trainzowskie modele są chude w stosunku do Maszynynowych, gdzie zaś nie ma znaczenia czy model ma 5 polygonów czy 55 polygonów. A w Trainz jest to różnica kolosalna ponieważ każdy polygon się liczy, po to aby zoptymalizować oraz upłynnić symulację gry, żeby na słabszych nie co kompach z mało wydajną grafiką mógł każdy sobie pyknąć...
Dodam jeszcze : Zejście peronowe z Warszawy Falenicy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod