Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Elementy dekoracji scenerii

<< < (10/10)

Cordylus:
Zastanwiam się w takim razie co jest największą przyczyną spadku wydajności w otoczeniu.
Czy jest to bardziej wczytywanie nadmiernych ilości tekstur czy nadmierna ilość wielokątów?

Chodzi mi o stworzenie obiektów, które najmniejszym kosztem będą dawały najlepszy efekt. Zwłaszcza jeśli chodzi o roślinność, bo ta w MaSzynie woła o pomstę do nieba...

ShaXbee:
@Cordylus: Problemem jest to ze dla kazdego obiektu w scenerii mamy osobne wywolanie OpenGL do namalowania go, ZTCP @Ra pracowal nad grupowaniem elementow z ta sama tekstura, nie wiem czy to jest obecnie wlaczone w EXE.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod