Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Eksperyment z teksturami

<< < (3/3)

Patrykos:

--- Cytat: hanys w 01 Września 2012, 12:17:42 ---Według mnie to nie ma sensu grzebać w już zrobionych teksturach. Tekstura przeszła pomyślnie testy więc po co jeszcze dokładać do niej kontrastu, nasycenia czy innych rzeczy. Po co ?

--- Koniec cytatu ---
Dokładnie. Lokomotywa teraz wygląda jak obsikana.

Tyrystor:

--- Cytat: 7play4game w 01 Września 2012, 08:34:21 ---Tak, czasami nawet gdy jest pochmurno, potrafi dobrze przyświecić aparat tym "białym" niebem.

--- Koniec cytatu ---

Jeżeli odbija się to na loku wystarczy usunąć cienie.

BLAcKboY:
Podbity kontrast i nasycenie w połączeniu z zabrudzeniami nie wygląda dobrze. Wygląda to tak jakby maszyna wyszła dopiero z lakierni a po środku ktoś oblał ją gnojówką, czy czymś takim.

W ogóle duży kontrast nie jest dobrym pomysłem na teksturach.

Tyrystor:
Dobre nasycenie to 10, a kontrast 2-5.

UAZownik:
To może ja się wtrącę ;)

Odświeżanie tekstur przez lekkie barwienie, kontrast, jasność itd. ma sens, i to czasem duży, tylko takie bawienie się jest wg. mnie potrzebne raczej starym modelom (ostatnio nawet dość ładnie odświeżyłem sobie SM41 i SN61), przy nowych lokach o dzisiejszym standardzie raczej bym to sobie odpuścił. Lepiej dać drugie życie zapomnianym dodatkom czekającym na drugie wcielenie, nić robić kolejną, nudna już siódemkę :D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod