Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Nowe DĽwięki

<< < (6/7) > >>

Tolein:
A co z dĽwiękami?

AtapiCl:
W sensie?

pele:
Chciałem podpisać dĽwięk pod prędko¶ć np: przy 10-25km/h jest dĽwięk1 a przy 25-40km/h dĽwięk2.

Tolein:
Jako¶ czytaj±c, nie przeczytałem, że

--- Cytat: pele w 31 Sierpnia 2012, 17:18:54 ---Z dĽwiękami też nie da rady:)

--- Koniec cytatu ---
dlatego chciałem jeszcze dopytać przed zamknięciem w±tku jego autora, czy co¶ zamierza ruszać w tym kierunku.
Poza tym wydaje mi się, że

--- Cytat: pele w 31 Sierpnia 2012, 17:51:50 ---Chciałem podpisać dĽwięk pod prędko¶ć np: przy 10-25km/h jest dĽwięk1 a przy 25-40km/h dĽwięk2.

--- Koniec cytatu ---
to zbytnie uproszczenie. Tzn. nie, żeby było to złe rozwi±zanie, ale trzeba by chyba dobrze przeanalizować dĽwięk "w funkcji" prędko¶ci z jak± porusza się skład i na podstawie konkretnych obserwacji takie rozwi±zania tworzyć. Bo samo założenie, że przy przekroczeniu magicznej bariery 25km/h zmienia się charakterystyka dĽwięku, raczej ¶rednio mi się podoba.

Poza tym, z nieco innej beczki, podejrzewam, że pytanie skierowane bardziej do @Ra: jak działa dĽwięk w symku? Tzn. jest jaki¶ model przestrzenny rozchodzenia się dĽwięku, z odpowiednim pogłosem czy echem w tunelach i innych tego typu (bardziej chodzi mi o odbicia i takie tam, niż o jak±¶ skomplikowan± symulację akustyki)?
Bo z tego co wiem, w parametrach toru definiuje się jak ma być zniekształcany dĽwięk (można tam dać canion, tunnel, etc), przynajmniej tak twierdzi scenery.doc, ale takie uproszczone definiowanie efektów dĽwiękowych sugeruje mi, że bardziej skomplikowany model nie istnieje.

Szociu:
Panowie, wstrzymajcie się z tworzeniem koncepcji odno¶nie dĽwięków, bo już w tym temacie wszystko jest opracowane jak wspomniał @Benek i zaprogramowane, kwestia tylko dopracowania kilku rzeczy i pierwsza "dĽwiękówka" może wyjdzie jeszcze przed końcem roku. ;-) Wkrótce przedstawi± jak ma działać ten system i będzie już można przed wydaniem tworzyć pod niego zestawy dĽwięków.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomo¶ci

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

IdĽ do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod