Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Fabryka modeli
matfre96:
A jak ma się sprawa z poly?
Jeżyk:
5089 Face'ów i niewiele więcej wierzchołków. W tym modelu hak jest po prawej, a po lewej nie łańcuch tylko takie coś jak na zdjęciu. A i czy tolerowany jest błąd wysokości sprzęgu np. 4cm? Gdybym ten przestawił wlazł by pewnie w bryłę zderzaka...
Chciałem jeszcze dodać iż w tej wersji WMC dodam jeszcze barierki przy drzwiach i to będzie ostateczna wersja.
eu07-001:
Czyli w tym modelu jest "tradycyjne" ustawienie.
Co do tolerancji wysokości polecam instrukcję W1, ostatni paragraf, punkt 5. Jak chcesz to mogę pokazać, jak to zrobiłem w sprzęgu orczykowym mojego autorstwa, i tu jest problem, bo nie wiem, czy mamy robić znormalizowane elementy wymienne (sprzęgi, wężyki), czy robić "prowizorkę", czyli to co lubię na wąskotorówkach, że co inny producent, to inne standardy.
Nie zapomnij przekuć drezynki na 600, 785 i 1000mm.
matek123:
Co do sprzęgów to jest problem że zapnie się nam tylko jedna śruba, chyba że ktoś dopisał by w kodzie "sprzęg pomocniczy" i wtedy to mogła by być druga śruba, albo dyszel od transporterów.
eu07-001:
Ogólnie to sprzęgi trzeba rozbudować. Jak tylko Ra otworzy wątek "Co poprawić w pierwszej kolejności", jako pierwsze wpiszę, że skoro mamy już modele, a ja powoli liftinguję scenerię, trzeba rozbudować symulator pod kątem wąskiego toru. Sprzęgi muszą podawać oba pojazdy, a na przykład pod sprzęg 128 można by podpiąć zworę transporterową. Model mojego sprzęgu mogę udostępnić poprzez PW (w formacie t3d oraz gmax), nie chce mi się go już poprawiać, dodawać nowych wężyków, ma wymodelowane wszystko (kosz, zderzak, zworę transporterową, "krowę", oraz haki i śruby zmergowane i przeskalowane). Wszystko razem ma 4,5 k poly dla jednej strony, oraz wszystkie elementy są wymiarowe.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej