Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Projekt 750mm

<< < (43/64) > >>

TGVkamil:
Ekhu, khe, khe <zdmuchiwanie kurzu>
Także tego, Lxd2 przy okazji kolejnego liftingu (dziękuje Sawi za motywacje :D) otrzymała parę nowych detali m. in.:
-antenę RT
-żaluzje 3D, parę osób mnie straszyło że to źle wygląda, ale jak widać prezentuje się świetnie
-wywietrznik dachowy przedziału silnikowego
-pokrywy wsypów/wlewów do piasecznic
-nową kabinę (to już chyba 7?)
-drzwi do kabiny (tak przyszłościowo :)
Ponadto jak to ja, poczyniłem poprawki pierdół i mapowania.

Sawi:
I o to chodzi. Możesz się jeszcze pokusić o te ryfle 3D :).

sebastian82:
Kamil trzaskaj 3d ile wlezie -zwłaszcza ryfle (tak jak Sawi wspomniał). To, że ludziska marudzą to się nie przejmuj. Zawsze tak jest, bo nikomu nie dogodzisz. Ja słyszę też ciekawe rzeczy jeśli chodzi o ryfle, żaluzje i uszczelki 3D w calssie. Uszy do góry tak trzymaj.

TGVkamil:
Ma ktoś propozycje, w jaki sposób zrobić takie bajery:
-cały czas kręcący się wentylator
-gdy wrzuci się na pozycje, otwierają sie żaluzje (tak wiem, tak nie jest w rzeczywistości)
-otwierany wywietrznik dachowy silnika
Uniwersale odpadają. Nie ukrywam, że nie są to wyjątkowo potrzebne bajery ale zawsze poprawią grywalność modelu. Teraz najważniejsze pytanie, czy obecne exe posiada możliwość zależności odtwarzanego dźwięku od pozycji nastawnika? Tj. pozycja 1 dźwięk 1, pozycja 2 dźwięk 2. W zasadzie tylko te rzeczy wprowadzić i lok jest gotowy do testu.

Krzysiek626:
Pewnie jeden z nas się myli i racze nie ja. Kręcący się wentylator, czy chodzi Ci o animację? Otwierające się żaluzje, sam piszesz, że nie jest tak w rzeczywistości. Jeśli mają się otwierać to trzeba znaleźć jakieś inne uzależnienie - może od temperatury wody w chłodnicy? Przechodząc do najważniejszego pytania - sposób, który opisałeś wywołania dźwięku za pomocą nastawnika odpada! Nie ma tak ani w siódemce, byku, czy jakimkolwiek innym pojeździe w symulatorze. Nie powinno tak być w LXd. Zmiana brzmienia dźwięku uzyskiwana jest poprzez jego modulowanie w zależności od zadanej pozycji nastawnika i ściśle uzależniona od jego prędkości. Parametry te określone są w pliku .mmd pojazdów, dotyczą także stukotu kół, runingnoise i hamulca, także wycia silnika. Tak należy zrobić to w Lxd.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod