Autor Wątek:  Rzeźbienie mechanika  (Przeczytany 29723 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Rzeźbienie mechanika
« Odpowiedź #60 dnia: 30 Sierpnia 2012, 16:43:08 »
Podoba mnie się. Profesionalna robota.
« Ostatnia zmiana: 30 Sierpnia 2012, 16:45:52 wysłana przez PanMechanik »

Offline darek71wrc

  • Wiadomości: 1364
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Rzeźbienie mechanika
« Odpowiedź #61 dnia: 30 Sierpnia 2012, 16:55:19 »
Podoba mnie się. Profesionalna robota.
Cichaj! a jak będzie źle ..... to sam to zliżesz :)

Offline Mechu12

  • Wiadomości: 44
  • ET22-1209
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rzeźbienie mechanika
« Odpowiedź #62 dnia: 30 Sierpnia 2012, 17:07:19 »
W jaki sposób otworzyłeś obecny model w 3DSie?
Przepuściłem przez zmodelera a exportowałem do t3d przez skrypty z forum :)

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6103
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2076
Odp: Rzeźbienie mechanika
« Odpowiedź #63 dnia: 30 Sierpnia 2012, 17:14:11 »
A po imporcie miałeś model wywrócony na lewą stronę?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Mechu12

  • Wiadomości: 44
  • ET22-1209
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rzeźbienie mechanika
« Odpowiedź #64 dnia: 30 Sierpnia 2012, 17:52:15 »
A po imporcie miałeś model wywrócony na lewą stronę?
Tylko w maszynie był o 90 stopni obrócony i bez tex do teraz nie wiem jak to jest z tą hierarchią :D

Offline Jeżyk

  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rzeźbienie mechanika
« Odpowiedź #65 dnia: 31 Sierpnia 2012, 09:48:04 »
Wejdź w 3ds w panel Hierarchy>Affect Pivot Only i przekręć pivot, który ci się pokazał(musisz mieć zaznaczony model ten który ci się w maszynie przekręcił) w taki sposób jak byś w maszynie poprawiał, rozumiesz o co chodzi?

  Dodano: 31 Sierpnia 2012, 09:51:05
Zawsze można chyba też banan jeśli jest, przekręcić ale się dobrze nie znam tak więc niepewny jestem co to zrobi później.
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpnia 2012, 09:51:05 wysłana przez 7play4game »
Powróciło średniowiecze, ale bronią nie są miecze...

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Rzeźbienie mechanika
« Odpowiedź #66 dnia: 31 Sierpnia 2012, 09:53:06 »
Nie. Jeżeli model jest w symulatorze obrócony o 90 stopni, na 99% jest to hierarchia.

Offline kurak303E

  • Wiadomości: 267
  • PKP Intercity, Gdynia - kurs maszynistowski :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rzeźbienie mechanika
« Odpowiedź #67 dnia: 31 Sierpnia 2012, 16:22:53 »
1049 i 1067 mają dwie szyby reszta ma trzy. A no i asynchron. Prócz tego zmodernizowane kabiny.

Żaden asynchron. Ordynarna siódemka z rozruchem oporowym. Jedyne co, to mają wstawione przetwornice statyczne, które są awaryjne, a 1049 ma dodatkowo elektronicznego Oerlikona czyli joya od hamulca. Kijowo się z tym jeździ.
Lubię SU45 :) Zapraszam na mój kanał, głównie o SU45 na YT - http://www.youtube.com/user/Gryszaq oraz Ełcką Galerię Kolejową - www.elkgk.cba.pl

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Rzeźbienie mechanika
« Odpowiedź #68 dnia: 31 Sierpnia 2012, 16:57:29 »
Żaden asynchron. Ordynarna siódemka z rozruchem oporowym.
Jemu chodziło, że EU07A-001 też ma dwie szyby.
Jak będę duży zostanę maszynistą!