Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Tekstury scenerii
Ra:
A po co chcesz zmieniać formaty tekstur?
Maxiu:
Bo niektóre są pod TGA, a przecież wiecie że reszta scenerii jest pod DDS.
--- Cytuj ---Musisz w pliku .scm albo .scn zamienić rozszerzenia tekstur.
--- Koniec cytatu ---
Zrobiłem dokładnie to, wszystkie tekstury mam w DDS.
Ra:
Rozszerzenia nazw plików tekstur należy raczej usuwać z plików scenerii i modeli. Obecna wersja EU07.EXE sama próbuje wczytać wszystkie formaty po kolei. Format DDS jest stosowany głównie do zmniejszenia rozmiaru paczki i poprawy wydajności wyświetlania na niektórych kartach, aczkolwiek kosztem jakości względem TGA. Formaty BMP i TEX nadal są i będą obsługiwane, z paczki zostały usunięte raczej w celu ujednolicenia formatu.
Maxiu:
Czyli co muszę zrobić, od nowa zacząć?
Balaclava:
Struktura katalogowa się zgadza z wpisami?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej