Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Tekstury scenerii

<< < (2/7) > >>

Ra:
A po co chcesz zmieniać formaty tekstur?

Maxiu:
Bo niektóre są pod TGA, a przecież wiecie że reszta scenerii jest pod DDS.



--- Cytuj ---Musisz w pliku .scm albo .scn zamienić rozszerzenia tekstur.

--- Koniec cytatu ---
Zrobiłem dokładnie to, wszystkie tekstury mam w DDS.

Ra:
Rozszerzenia nazw plików tekstur należy raczej usuwać z plików scenerii i modeli. Obecna wersja EU07.EXE sama próbuje wczytać wszystkie formaty po kolei. Format DDS jest stosowany głównie do zmniejszenia rozmiaru paczki i poprawy wydajności wyświetlania na niektórych kartach, aczkolwiek kosztem jakości względem TGA. Formaty BMP i TEX nadal są i będą obsługiwane, z paczki zostały usunięte raczej w celu ujednolicenia formatu.

Maxiu:
Czyli co muszę zrobić, od nowa zacząć?

Balaclava:
Struktura katalogowa się zgadza z wpisami?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod