Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Repainty w przypadku braku zdjęć

<< < (7/8) > >>

hanys:
No minimalnie jest. Choć wymiarów trzyma. :) Czasami w 100% nie odzwierciedlisz modelu, mimo że wymiary pasują a i tak potem inaczej wychodzi.

Jaco:
A propos "odgrzania" tematu, przypomniały mi się stare dzieje, gdy bodaj 10 lat temu tworzyłem w Paint'cie proste tekstury (bez opisów i oznaczeń) historycznych loków. Wtedy do publikacji trafiły EP08 w pierwotnym malowaniu, EP23 i chyba wersja marokańska jako typ 201Eg. Fajnie to wówczas wyglądało. Technika i pomysły się jednak zmieniają i te 10 lat, przez które śledzę postępy na MaSzynie pokazują jak wielki jest tutaj postęp i jak wielka praca została wykonana przez Twórców. Dekada w MaSzynie to przepaść in plus!
Wrzuciłbym jako ciekawostkę stare tekstury, ale zapodziały mi się na starym dysku;) Może ktoś to jeszcze posiada?;)   

Cesky Kretek:
Masz na myśli to?

Jaco:
Tak, EP08-002 wygląda na mój twór. Bawiłem się jeszcze przy teksturach SP47-001, EP23-001 (troszkę inna niż ta, którą wrzuciłeś), ST44-2057, ET41-008 i kilkoma EU07, ale zdaje się, że "nie wypuszczałem" ich dalej. Zabawa z Paint'em była na moje potrzeby i dziś to wygląda nieudolnie i komicznie, ale uwierzcie, że w 30 min miałem schematy malowania lokomotyw jakie tylko chciałem. Męczyłem się także przy ET22 z CTL (oryginalne barwy), ale miałem później jakąś tam frajdę;)
Barwy czasem wydawały się cukierkowe lub zbyt gładkie, ale nie były z palety Paint'a. Za każdym razem próbkę pobierałem z fragmentu zdjęć, ale potem skoro nie było patyny i próbka koloru trafiała na duże powierzchnie to efekt troszkę był sztuczny. Jednakże lepsze to niż praca na palecie barw z programu...

ET22_RULZ:
Ta EP23-443 jest mojego autorstwa, bedzie jakos z 2003 roku. Robiona piksel po pikselu w edytorze dolaczonym do ACDSee.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod