Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Edytor E3D
Tomnord15:
--- Cytat: libertyn89 w 16 Maja 2012, 19:48:35 ---Tak, bedzie wydany i bedzie mozliwosc. Tylko potrzeba, aby ktos pokazal jak to ma wygladac od strony interfejsu (czyli narysowal [moze byc nawet w Paincie] co i gdzie sie pojawia, jak wygladaja jakies pola do edycji nazw itp.). Jak juz kiedys wspomnialem - ten program ma zastapic notatnik, ktory sluzyl do drobnych zmian w modelach. Do zmian powazniejszych nadal pozostaje 3ds.
--- Koniec cytatu ---
Właśnie chodzi mi o drobne zmiany w modelach. Wcześniej w plikach T3D edytowałem je notatnikiem. Czyli do drobnych zmian wystarczyłby program o funkcjonalności notatnika, z możliwością wyszukiwania nazw. Z tego co widzę to program będzie bardziej funkcjonalny niż notatnik?
matek123:
Mógłbyś zrobić, aby transform, nazwa i obiekt nadrzędny był wyświetlany w textboxach?
libertyn89:
--- Cytat: Tomnord15 w 16 Maja 2012, 19:55:04 ---Czyli do drobnych zmian wystarczyłby program o funkcjonalności notatnika, z możliwością wyszukiwania nazw. Z tego co widzę to program będzie bardziej funkcjonalny niż notatnik?
--- Koniec cytatu ---
Czyli tak:
- zamiana nazw submodeli
- zmiana rodzica ("parenta")
- zmiana tekstury
Wyszukiwanie - niezbyt wiem po co. Czy dobrze rozumiem (poprzez analogie do notatnika), ze masz np. 5 submodeli z tekstura "abc" i chcesz we wszystkich pieciu zmienic to "abc" na "xyz"? Jesli tak, to wyszukiwanie nie bedzie potrzebne. Wystarczy mozliwosc edycji listy z nazwami tekstur.
Te 4 rzeczy sa bez problemu osiagalne, tylko znowu powtorze, ze potrzebowalbym propozycje jak to ma wygladac.
@matek123: w sensie, ze na takim bialym tle, jak nazwa pliku 201e_EXE336.e3d?
matek123:
Tak, żeby można było od razu tam zmieniać wartości. I jeszcze przycisk, którym by się zatwierdzało zmianę.
libertyn89:
Okej. To jeszcze, czy przycisk ma zapisywac zmiane do pamieci programu czy od razu do E3D, a jesli tak, to czy ma byc mozliwosc wyboru pomiedzy nadpisaniem istniejacego, a utworzeniem jakiegos nowego?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej