Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Prace nad teksturami hanysa

<< < (11/45) > >>

hanys:
Tak. Mają wagony sterownicze (patrz zal1 i zal2). Wagon niemiecki praktycznie jest identyczny do naszego, tylko że nie ma kilku detali, które w modelu szoguna można usunąć poprzez nałożenie alphy na dany element (jeżeli znajduje się poza obrębem głównej tekstury). Ja kolega queuedEU wróci do Polski to można było by się z nim potem dogadać czy by nie przerobił czoło wagonu sterowniczego Bombardiera KMów na ten niemiecki. Kwestia zmodyfikowania czoła. Lecz potem wnętrze by musiał zlikwidować albo przerobić. Bo materiał na pudło zewnętrzne posiadam. A tak na marginesie, to jeżeli Polscy przewoźnicy (PRy) mądrzejsi byli, to spokojnie mogli by odkupić i wyremontować wagony sterownicze, które stoją odstawione, tak jak w Mukran (Niemcy) na bocznicy gdzie jest ich tam kilka sztuk. A tak dla chętnych przesyłam widok na tył piętrusa DB. Można zauważyć że jest dalej model uchwytów do przesuwania drzwi. Próbowałem czy tex pobiera się za takich małych kwadracików, ale niestety nie. Tekstura chyba pobiera się z tekstury tyłu wagonu. Szogun powinien wiedzieć z którego kawałka uchwyty pobierają tex. Bo ja szczerze to nie wiem.

szogun:
Bo ja akurat po takim czasie pamiętam... Wszystko jest na kwadratach pod teksturą zderzaka.

hanys:
Eh. Przepraszam. Mój błąd. Musiałem najwidoczniej zapomnieć o jednym kwadraciku. Już wszystko gra. ;) Dzisiaj najprawdopodobniej wagon trafi do testów. ;)

ZT-POZNAN:
Jak dla mnie jeżeli jest możliwość "urealnienia" stanu któregoś z pojazdów już dostępnych, co więcej jest ktoś komu się "chce" - powinno stanowczo się to robić ;-) Masz tu moje błogosławieństwo więc działaj ;-)

Zapewne większość osób korzystających z walorów Maszyny to "rajdowcy", którzy zasiadają za nastawnikiem i grzeją maszynę ile to wejdzie nie zwracając znaczącej uwagi na to czym jadą... Ale jest też garstka osób (w tym ja), które przykładają uwagę czym jadą, jak jadą i gdzie jadą, którzy realizm w stanie jaki jest traktują bardzo poważnie. Dla wielu np ET22-555 to po prostu ET22, ja wnikliwie analizuję i zapisuje wszelkie informację na jej temat i odpuszczam jazdę "żółtą" ET22-555, skoro od tamtego czasu do dnia dzisiejszego miała już ze 2 rewizje - była i zielona i obecnie jest niebieska (numer i seria lokomotywy strikte przykładowa)...

hanys:
Ja za to zwracam dużo na realizm modelu i na jego odwzorowaniu do realnego stanu (jeżeli model 3D na to pozwala). Ponieważ na Forum Trainza spotkałem się z takim czymś że niektórzy userzy (obecnie trolle) chcieli aby model był bardzo upaćkany, czy bardziej czysty. I właśnie takie coś mnie skłoniło aby odzwierciedlać realny stan danego modelu. Nie ważne czy ma być czystszy czy brudniejszy. Po prostu ma być realny. I tego się trzymam. A więc też wielkie dzięki dla szoguna, to iż zastosował takie możliwości aby można zrobić z jednego modelu kilka wersji. Co w Trainz tego jednak nie można zastosować. :)

Edyta:
Jeszcze jedna kwestia. Odnośnie świateł końcowych. Otóż wagon DB ma gdzie indziej usadowione tarcze KP. I bez ingerencji w 3D nie uzyskamy jednak realnego stanu świateł KP. Ja był bym jednak za tym iż żeby skasować tekstury tych świateł. Co sądzicie o tym?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod