Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Prace nad teksturami hanysa

<< < (21/45) > >>

szogun:
Nie da się.

hanys:

--- Cytat: Tyrystor w 02 Listopada 2012, 11:26:47 ---W sumie nie rzuca się w oczy. Gniazda są jako submodele czy płaska tex?

--- Koniec cytatu ---
Płaska tex.

Tyrystor:

--- Cytat: hanys w 02 Listopada 2012, 12:49:01 ---
--- Cytat: Tyrystor w 02 Listopada 2012, 11:26:47 ---W sumie nie rzuca się w oczy. Gniazda są jako submodele czy płaska tex?

--- Koniec cytatu ---
Płaska tex.

--- Koniec cytatu ---

W sumie można zrobić w prosty sposób gniazda jako submodele. Ja to widze tak: Uruchamiamy maxa i umieszczamy gniazda (skopiowane z EP09) i łączymy je w jeden submodel. i eksportujemy, albo utworzyć wpisy do T3D i je umieścić w pliku dla tej siódemki.

szogun:
To do dzieła.

Tyrystor:
Chyba że @hanys nie potrzebuje pomocy, ale jak będzie potrzeba to pomogę :P.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod