Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Prace nad teksturami hanysa
szogun:
Nie da się.
hanys:
--- Cytat: Tyrystor w 02 Listopada 2012, 11:26:47 ---W sumie nie rzuca się w oczy. Gniazda są jako submodele czy płaska tex?
--- Koniec cytatu ---
Płaska tex.
Tyrystor:
--- Cytat: hanys w 02 Listopada 2012, 12:49:01 ---
--- Cytat: Tyrystor w 02 Listopada 2012, 11:26:47 ---W sumie nie rzuca się w oczy. Gniazda są jako submodele czy płaska tex?
--- Koniec cytatu ---
Płaska tex.
--- Koniec cytatu ---
W sumie można zrobić w prosty sposób gniazda jako submodele. Ja to widze tak: Uruchamiamy maxa i umieszczamy gniazda (skopiowane z EP09) i łączymy je w jeden submodel. i eksportujemy, albo utworzyć wpisy do T3D i je umieścić w pliku dla tej siódemki.
szogun:
To do dzieła.
Tyrystor:
Chyba że @hanys nie potrzebuje pomocy, ale jak będzie potrzeba to pomogę :P.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej