« Odpowiedź #12 dnia: 18 Kwietnia 2012, 18:33:17 »
Z tym informowaniem to mi się przypomina jak była wizyta z UTKu w ZWK i stacjach na L131 w okolicy. Wiedziałem, że jest kontrol bo tydzień przed PLK rzuciła ogrom ludzi do naprawy infrastruktury w stacji. Tego dnia jak mnie brali po boku to 3-4 odstępy przed stacją wołali, że jazda na tor nr... i na tym torze obowiązuje ograniczenie prędkości do ....km/h. Informowanie o jeździe na bok jest możliwe ale musi być odpowiednia "motywacja". Szkoda tylko, że motywacja jest w trakcie kontroli UTK… Jak to powiedział niedawno mój instruktor cyt "Nigdy nie dajcie się dyżurnemu. On najwyżej spadnie z krzesła i nabije sobie guza na łbie, a my jego błąd lub swój przypłacimy życiem".
« Ostatnia zmiana: 18 Kwietnia 2012, 18:35:58 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76