Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Pomysł wprowadzenia automatyki sterowania ruchem

<< < (4/5) > >>

sektor 77:
Panowie, więc może jeszcze raz wspólnymi siłami spróbujcie to postawić na nogi. Multiplayer to super sprawa i dziwi mnie, że było małe zainteresowanie. Jestem przekonany, że potraficie to zrobić, skoro stworzyliście w ogóle SYMULATOR EU07. W imieniu własnym i innych bardzo mocno Was zachęcam :) Dodając jeszcze zupełnie od siebie, że to co robicie - to jesteście na prawdę w tym świetni.

pkp.:

--- Cytat: Ra w 01 Kwietnia 2012, 13:04:26 --- Kolejna rzecz to brak zainteresowania użytkowników. Wg mojej ankiety multiplayer znalazł się na 38. miejscu, z aż trzema głosami na 802 oddanych.

--- Koniec cytatu ---
Nie zgadzam się z tym twierdzeniem.
Podstawowa rzecz nazwa wątku "Co jest obecnie największą wadą MaSzyny?" Ta ankieta nie była ukierunkowana w celu jakie nowości chciałbyś aby były wprowadzone tylko tak jak wyżej jest napisane co jest w maszynie do bani że w oczy kole i to trzeba natychmiast poprawić. Więc uważam że kierowanie się tą ankietą w pracach nad pewnymi rzeczami nie powinno mieć miejsca.
Co do kwestii samego zainteresowania mam informacje i wiem że jest dużo wiecej osób niż myślisz które czekają na multiplayera.

Ra:
OK, następną ankietę ukierunkuję inaczej, ale można ją będzie zrobić dopiero kilka miesięcy po wydaniu paczki całościowej.

Na razie udało mi się zrobić w kodzie obiekt sortujący nazwy torów (w formie drzewa na statycznym obszarze pamięci). Sortuje dobrze. Pozostaje jeszcze do zrobienia optymalizacja tego drzewa tak, aby było możliwie symetryczne, wtedy wyszukiwanie będzie najszybsze.

jumo81e:

--- Cytat: Ra w 02 Kwietnia 2012, 11:45:30 ---[...]
Na razie udało mi się zrobić w kodzie obiekt sortujący nazwy torów (w formie drzewa na statycznym obszarze pamięci). Sortuje dobrze. Pozostaje jeszcze do zrobienia optymalizacja tego drzewa tak, aby było możliwie symetryczne, wtedy wyszukiwanie będzie najszybsze.

--- Koniec cytatu ---

A może coś prostszego: posortowana tablica z nazwami, w końcu po wczytaniu scenerii nazwy torów już się nie zmieniają - więc wystarczy to zrobić raz. Binarne szukanie na posortowanej tablicy to O(log2(N)) - czyli identycznie jak dla zrównoważonego drzewa binarnego.

Ewentualnie coś jeszcze bardziej odjechanego - w Pythonie jest typ 'dict' (słownik, czyli tablica asocjacyjna) - tam wyszukiwanie jest O(1).

Ra:
Właśnie zrobiłem optymalizację drzewa.


--- Cytat: jumo81e w 03 Kwietnia 2012, 08:43:41 ---w końcu po wczytaniu scenerii nazwy torów już się nie zmieniają
--- Koniec cytatu ---
Póki co nie, ale to nic pewnego.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod