Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 lokomotywa sm31

<< < (3/11) > >>

piotrek-:
oczywiscie
bedą okna, kabina itp
to przeciez nieskończony model

TruckeR:
Piękna ta esemka.. moja ulubiona lokomotywka.. Daj jakieś textury i pokaż siatkę . Tak bez tekstur, to wydaje mi się, że model ma za duże reflektory.

piotrek-:
jak ktoś ma jakieś fajne fotki na texturki, to chetnie wezme

piotrek-:
texturing modelu juz prawie ukończiny, brakuje kabiny, szyb i kilku szczegółów
niestety z powodu braku dobrych fotek texturka jest prawie cała zrobiona w corelu i szczególnie z boku wyszła takojako, brakuje na niej kilku szczegółów, króre trzeba jeszcze zrobić
tutaj pare screeników
http://www.bocznica.pnth.net/3d/sm31-t01.jpg
http://www.bocznica.pnth.net/3d/sm31-t02.jpg
http://www.bocznica.pnth.net/3d/sm31-t03.jpg
http://www.bocznica.pnth.net/3d/sm31-t04.jpg

mam tez pare problemów:
na poczatku mój sposób texturowania
- w modiffers daje unwap map
- pojawia sie taka siatka
- w menu mapping daje normal map i z następnego menu: box mapping
czy tak do maszyny mozna texturować, bo nie mam o tym pojecia

aha, ilość szczegółow przo okazji zmniejszyłem z 22 000 do 19 500
i oczywiście mam zamiar dalej optymalizować

bede potrzebował duzo pomocy, bo na konwersji t3d to już w ogóle sie nie znam, tzn, jak kiedyś chciałem coś takiego zrobić, to sie error pokazał. Teraz nawet nie próbuje
nie wiem tez za duzo na temat chierarchii modelu

Doktor M:
Na screenach lok prezentuje się bardzo zachęcająco!
Życzę powodzenia w dlaszej nad nim pracy!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod