Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Napęd jea29 dla toru zasadniczego (3ds max)

<< < (2/2)

adsim:
Te dwa zera są od mapowania tekstury. Zmieni się, jak nałożysz tex.

szczawik:
Yhm. Pisałeś o dwóch submodelach, myślałem ze to są początki tych submodeli (na położenie wierzchołków nie patrzyłem, bo i nie było po co;) ).

Benek:

--- Cytat: adsim w 19 Marca 2012, 17:06:16 ---Te dwa zera są od mapowania tekstury. Zmieni się, jak nałożysz tex.

--- Koniec cytatu ---
Faktycznie, nałożyłem i wyeksportowałem, wygląda to tak jak w pierwotnym pliku. Dzięki Adsim.
Ok, kto mi pomoże ogarnąć ten temat? Nie mogę poprawnie ustawić tego napędu. Tzn. suwak się źle animuje.
Nie mogłem tyle czekać na pomoc, sam sobie poradziłem. W załączniku zwrotnica dla deweloperów. Zamykam, bo temat uważam za wyczerpany.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod