Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Zatrzymywanie AI na p.o. - pytania?
Ra:
Tak na szybko, to nazwy stacji w rozkładzie napisałeś z wielkiej litery, a w scenerii małymi.
pozdze:
Rzeczywiście to miało wpływ.
MariuchA:
Cześć. Pomimo wielu prób nie mogę poradzić sobie z zatrzymaniem AI pod W4. Wiele wskazówek jest na forum
ale chyba coś spieprzyłem. Proszę o poradę i ewentualne wskazanie błędów i braków we wpisach.
Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale korzystam tylko z edytora Rainsted.
//w4
--- Kod: ---include ip/pkp/w4n.inc Chrusty#1 -2852.334 207.719 -14407.099 -16.615 0 0 1 2 end
--- Koniec kodu ---
//wpis do toru
--- Kod: ---node -1 0 t1aChrusty track normal 113.454 1.435 0.15 25 35 0 flat vis
Rail_screw_used1 7.8 tpd-oil1.dds 0.6 0.883 1
-2852.088 207.814 -14415.79 0
0 0 0
0 0 0
-2884.507 208.161 -14307.15 0
0
velocity 120
event1 Chrusty#1_stopinfo
endtrack
--- Koniec kodu ---
//skład
--- Kod: ---trainset OE001 startowy1Kl 80.0 0.1
node -1 0 EN57-1542 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1542RA 6BAII 0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1542 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1542S 6BSII 0 nobody 55 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1542 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1542RB 6BBII 0 nobody 55 0 enddynamic
endtrainset
--- Koniec kodu ---
Rozkład jest poprawny, zapisany w sceneriach.
Dzięki za rady wszelakie. Pozdrawiam.
ps. Jeszcze jedno pytanie. we wpisie w4 ostatnie dwa parametry wiem co znaczą, a te przed nimi ( u mnie 0 0 )? Analizowałem wpisy w innych sceneriach, bywa różnie.
Reg. obowiązki 11b.
Proszę poprawić wiadomość, ująć odpowiednie treści w znacznik code.
Benek
Stele:
P6 i p7 nie są obecnie używane. Może kiedyś będzie tam długość i wysokość peronu albo jakaś inna potrzebna wartość. Póki co zeruj. Czytać nie umiem, @Lelek poprawił.
Błędu w podanych fragmentach nie widzę. Musiałbym poobserwować zachowanie AI. W Koluszkach wszystko działa? Poobserwuj tabelkę skanowania i kombinuj albo podeślij coś funkcjonalnego do potestowania.
muri:
Może AI nie jest w trybie pociągowym (obey_train) ?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej