Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Wiatrak - szybkość animacji
dejotzbych:
Cześć!
W ramach akcji "Zrób coś Naucz się czegoś dla MaSzyny" zaprzyjaźniam się z 3dsem. Bardzo dużo informacji da się wyciągnąć z Waszych postów*)
Tyle gwoli wstępu, teraz do rzeczy:
Stworzyłem taki oto model wiatraka:
Teraz pytania:
1. Czy jest jakaś inna (nieopisana tu -> http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/Animacje_modeli ) metoda ciągłej animacji, która pozwala na regulowanie prędkości obrotu? W moim wiatraku posłużyłem się trzema zagnieżdżonymi bananami, każdy z animacją seconds.
2. Jaka jest optymalna ilość trójkątów dla takiego obiektu? U mnie są dwa submodele (nie licząc bananów) w sumie nieco ponad 400 tri, z LoDem na 500m ->210 tri i kilometr -> 24 tri.
3. Jaki wpływ na wydajność może mieć ilość submodeli bez trójkątów?
*) to zdanie sponsoruje wyszukiwarka :)
youBy:
Kiedyś można było ustawić zdarzenie na obrót powyżej 360 stopni, wtedy ruch się zapętlał. We wpisie jest możliwość regulowania szybkości.
Z mojegu punktu widzenia: wywal ten LoD pośredni.
szogun:
Podobno lepiej dać animację w T3D.
dejotzbych:
--- Cytat: youBy w 09 Stycznia 2012, 17:47:01 ---Kiedyś można było ustawić zdarzenie na obrót powyżej 360 stopni, wtedy ruch się zapętlał. We wpisie jest możliwość regulowania szybkości.
--- Koniec cytatu ---
Dzięki, pokombinuję
--- Cytuj ---Z mojegu punktu widzenia: wywal ten LoD pośredni.
--- Koniec cytatu ---
Z początku oba modele miały LoDa na kilometr (teraz najpierw ginie pełnotrójkątowe śmigło, potem wieża) i wyglądało lepiej, dzięki za opinię, mimo, że nie widziałeś modelu.
--- Cytat: szogun w 09 Stycznia 2012, 17:49:43 ---Podobno lepiej dać animację w T3D.
--- Koniec cytatu ---
Też z tego założenia wyszedłem, zwłaszcza, że nie wiedziałem o ficzerze (bugu?), o którym mówi @youBy
Benek:
--- Cytat: dejotzbych w 09 Stycznia 2012, 18:00:50 ---Dzięki, pokombinuję
--- Koniec cytatu ---
W którymś readme dołączonym do exe, Ra opisywał jak się taką prędkość kątową reguluje.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej