Autor Wątek:  Fotel mechanika  (Przeczytany 3515 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pawel T.

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Fotel mechanika
« dnia: 08 Grudnia 2011, 08:58:25 »
Chciałem poruszyć pewną sprawę bo nie jednego już ona irytowała. Po wyjściu nowego SPOTa miarka się przebrała.
Chodzi o fotel mechanika, wybitnie zasłaniający cały pulpit przy większym oddaleniu kamery. Ten sam problem był już np w Epoce. W normalnym widoku kamery nie widać wszystkich manometrów itp. Gdy oddalimy kamerę to zamiast całego pulpitu widzimy wielki fotel mechanika. Niestety to przeszkadza.

Czy nie można by było jakoś tego mankamentu rozwiązać? Np wprowadzić składanie oparcia fotela albo niewidoczny fotel z jednej strony? Problem jest i jest poważny do tego stopnia że np w przypadku nowego kibla nie widać nawet hastlera. No chyba że oddalimyu kamerę. To wtedy zobaczymy ogromny fotel. No chyba że przesuniemy kamerę w prawo. To wtedy widzimy słupek zamiast torowiska. Chyba że z normalnej pozycji obrócimy kamerę w prawo i kątem oka będziemy śledzili torowisko...

Rozumiem że symulator to symulator ale można by było nad jakimś rozwiązaniem pomyśleć.

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Fotel mechanika
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Grudnia 2011, 09:12:36 »
Sprawa była już poruszana, realistycznie hasler jest o wiele wyżej. Fotel i tak został nieco cofnięty, nie rozumiem w czym niby miarka się przebrała? Dlatego, że musisz poruszać myszką tak jak mechanik głową? Nie musi mi to odpowiadać ale skoro tak jest w rzeczywistości to trzeba się przyzwyczaić do poruszania myszką podczas jazdy.
« Ostatnia zmiana: 08 Grudnia 2011, 12:00:15 wysłana przez REWIZOR »
Pozdrawiam

Offline jussi19

  • Wiadomości: 178
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Fotel mechanika
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Grudnia 2011, 10:53:47 »
Można by było usunąć fotel za pomocą notatnika modyfikując plik T3D, ja nawet próbowałem, ale coś mi nie wyszło, może ktoś bardziej zorientowany w tych sprawach by wrzucił plik T3D z usuniętym fotelem.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Fotel mechanika
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Grudnia 2011, 11:40:18 »
Zawracanie głowy, nie po to robią chłopaki dobre modele, by później coś z nich wyrzucać!
Dawne przysłowie mówi: Niedobrej tancerce, koronka między nogami przeszkadza...
Załączam screen, wyraźnie widać że jest ok.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Fotel mechanika
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Grudnia 2011, 12:02:44 »
U niektórych to będzie przyzwyczajenie ze starego SPOTa, tam była kaszana... Nie narzekajcie że coś Wam nie pasuje, ma być realnie i tyle. Zresztą tak jak Tomek napisał, w niektórych numerach hasler jest umieszczony wyżej i bardziej na prawo, gdybym tak zrobił to wtedy moglibyście mieć powody do narzekania.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio