Autor Wątek:  Przeróbka modelu EU07  (Przeczytany 5259 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KlimaT

  • Wiadomości: 191
  • Rąbiniak.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Przeróbka modelu EU07
« dnia: 29 Lipca 2012, 12:23:16 »
Witam, potrzebuję chętnego, który przerobiłby gniazda sterowania wielokrotnego siódemki na te znane z czekolady.

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Przeróbka modelu EU07
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Lipca 2012, 12:51:14 »
A czy masz chociaż teksturę lub zdjęcia?
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline KlimaT

  • Wiadomości: 191
  • Rąbiniak.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Przeróbka modelu EU07
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Lipca 2012, 13:22:40 »
Na razie zdjęcia.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1093
Odp: Przeróbka modelu EU07
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Lipca 2012, 15:07:49 »
Witam, potrzebuję chętnego, który przerobiłby gniazda sterowania wielokrotnego siódemki na te znane z czekolady.
Nie trzeba robić żadnej modyfikacji w modelu 3D siódemki żeby zrobić te detale. Wystarczy dodać alphę na element w teksturze na łącznia wielokrotnego. W załączniku pokażę ci na który element dodasz alphę żeby znikł element łączenia wielokrotnego w siódemce 4e jak i w 303e tak samo jest rozwiązane.

Offline KlimaT

  • Wiadomości: 191
  • Rąbiniak.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Przeróbka modelu EU07
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Lipca 2012, 15:42:21 »
No dobra, jak usunąć już wiem. A jak dodać te ''czekoladowe''?

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1093
Odp: Przeróbka modelu EU07
« Odpowiedź #5 dnia: 30 Lipca 2012, 15:59:25 »
No normalnie jak robisz tex czoła to po prostu nie zamazujesz tych nowych łączeń wielokrotnych i już. Według mnie aż tak w oczy rzucać się nie będzie że te 3 elementy nie są wymodelowane.

Offline KlimaT

  • Wiadomości: 191
  • Rąbiniak.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Przeróbka modelu EU07
« Odpowiedź #6 dnia: 30 Lipca 2012, 16:17:20 »
Nie powinno, jeśli nikt nie zacznie się bardzo dokładnie przyglądać. Teraz trzeba będzie zobaczyć, co wyjdzie z tych zdjęć.... Nie obiecuję, że czekolada pojawi się prędko, gdyż zdjęcia... po prostu mogą się nie nadać ;)

Dzięki.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 104
Odp: Przeróbka modelu EU07
« Odpowiedź #7 dnia: 30 Lipca 2012, 23:24:16 »
Przepraszam za OT, ale kurde, to już wiem, co mi śmignęło tydzień temu w niedzielę w Pozaniu rano między wagonami!:D EU07-078
EOT

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Przeróbka modelu EU07
« Odpowiedź #8 dnia: 31 Lipca 2012, 10:28:00 »
w siódemce 4e jak i w 303e tak samo jest rozwiązane.
No chyba nie.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline KlimaT

  • Wiadomości: 191
  • Rąbiniak.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Przeróbka modelu EU07
« Odpowiedź #9 dnia: 31 Lipca 2012, 11:01:28 »
No właśnie tak się powoli wziąłem - nie, nie ma gniazd sterowania wielokrotnego na teksturze, trzeba wziąć się za model, na szczęście @matek123 już zaoferował chęć pomocy, najpierw jednak tekstura.