Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
Quark-t:
--- Cytat: hunter w 01 Grudnia 2011, 22:01:02 ---Przyznaje sie, cala moja trasa w porownaniu do tych malych kawalkow sie chowa ;)
--- Koniec cytatu ---
Nie tylko Twoja :p
Benek:
Chcę stworzyć rynienkę złożoną z 3 plane'ów. Zrobiłem sobie płaskiego plane w kształcie prostokąta. Wiem że się da przeciągnąć jego krawędzie tak, by utworzyć te 2 pozostałe plane'y. Następnie można nimi "machać". Czyli w przekroju może powstać taka rynienka:
--- Kod: ---\_/
--- Koniec kodu ---
Jak tego dokonać? Tzn. jak przeciągnąć to wiem, ale jak powstanie mi szerszy plane niż pierwotny i zacznę machać skrzydełkami to przesuwa mi się cały plane:
--- Kod: ---/
--- Koniec kodu ---
Chcę by zginał się w tej krawędzi od której zacząłem rozciąganie plane'a.
Rozi mi to pokazywał dwa razy, ale tak to kutwa jest. Najlepiej pomógłby mi film, ewentualnie opisanie tego. Ważne, żebym gdzieś to miał.
Kolejna sprawa jest taka, by pokazać mi jak przedłużać sobie teren, ale nie poprzez rozciąganie. W zasadzie to wiąże się z tym co powyżej, gdyż bodajże w ten sposób powstają skrzydełka rynienki.
matek123:
Myślę, że o to Ci chodziło. Szerokość modelu nie uległa zmianom. http://eu07.pl/userfiles/11222/priv-rynna_film.rar Teren przedłużyć możesz robiąc oddzielnie dalszą część i połączyć w kupę z tym co był narzędziem attach (mając zaznaczony ten co zrobiłeś wchodzisz w edit mesch klikasz attach i klikasz ten stary teren).
Edit. Czy ktoś by nakręcił film jak zrobić las za pomocą plane i oteksturować i wyeksportować, tak żeby był widoczny w symku?
Quark-t:
@Benek - o to Ci chodzi (od 4 minuty)? http://youtu.be/3b-MMOaYSd4 A teren tak jak napisał @matek123 - dorób nowy i najwyżej daj attach.
Rozi:
Benny, nie przejmuj się, wrzucaj jeszcze raz na skajpa i dzielimy ekran :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej