Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (137/138) > >>

Stele:
Zamienić na poprzeczny na quady o powinno się z automatu dać rowy wygenerować. :P
Max dobrze trianguluje te wielkie ngony na łukach przy eksporcie? Taka siatka po zewnętrznej łuku prosi się o skaszanienie.

gg:

--- Cytuj ---2) Przechyłki ustawia się w skrypcie. 6 stopni równe jest 150 mm przechyłki.
--- Koniec cytatu ---
Ustawieniem roll1 roll2? Oraz co te parametry oznaczają? Która szyna ma być uniesiona wyżej względem drugiej?
Czy może to ustawienie to slope?

dymus:
Roll1 - przechyłka na początku odcinka toru, Roll2 - przechyłka na końcu odcinka toru. Wartość dodatnia przechyłki przechyłka w prawo, wartość ujemna w lewo (patrząc od strony początku łuku, najprościej cały łuk i krzywe przejściowe w tym samym kierunku to nie trzeba będzie się zastanawiać czy ujemna czy dodatnia). Szyna która się podnosi (zewnętrzna na łuku z przechyłką) jej poziom jest zmieniony, druga zostaje w tym miejscu co była.  Slope jest pochyleniem w profilu pionowym toru.

MaciejM:
Męczę się ze wstawianiem słupków hektometrowych https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29559.0.html / include przytorowe/slupek_hekto_zgnity_1.inc. Przez "oryginalne" skrypty nie wchodzi, ponieważ generuje nieodpowiedni wpis, mamy jakieś skrypty do wstawiania tych słupków hektometrowych?

szczawik:
O co chodzi z nieodpowiednim wpisem, poza inną nazwą include dla podanego przedziału?
Ok chyba rozumiem. Zobacz ze skryptem z załącznika.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod