Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (122/138) > >>

Sawi:
Ojjj Darek. Biega o to, że jak submodel jest mapowany z wielomateriałów to dzieją się takie kwiatki. Musi zamienić w Material Editor z Multi/Sub/Object na Standard.

Piotr93:
Dziękuje za wytłumaczenie. :-)

Sawi:
Co prawda temat nie dotyczy scenerii, ale jest bezpośrednio związany z 3dsem. Otóż wymodelowałem sobie submodel, potem zrobiłem w nim dziurę i skonwertowałem do Editable Poly tam jest OK, ale jak go skonwertuję do Mesh'a się rozwala. Czym to może być spowodowane?

adsim:
Zobacz, czy to nie jest problem z oświetleniem (ustaw w environment kolor biały dla Tint i Ambient). Jeśli tak i nie będzie widać tego, co zaznaczyłeś, to spróbuj zrobić mniej zaokrąglone to wycięcie.

Sawi:
Niestety jest. Tam jest mała ilość użyta do tych zaokrągleń. Spróbuje zespawać kilka vertehów. Może to pomoże.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod