Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
Sawi:
Ojjj Darek. Biega o to, że jak submodel jest mapowany z wielomateriałów to dzieją się takie kwiatki. Musi zamienić w Material Editor z Multi/Sub/Object na Standard.
Piotr93:
Dziękuje za wytłumaczenie. :-)
Sawi:
Co prawda temat nie dotyczy scenerii, ale jest bezpośrednio związany z 3dsem. Otóż wymodelowałem sobie submodel, potem zrobiłem w nim dziurę i skonwertowałem do Editable Poly tam jest OK, ale jak go skonwertuję do Mesh'a się rozwala. Czym to może być spowodowane?
adsim:
Zobacz, czy to nie jest problem z oświetleniem (ustaw w environment kolor biały dla Tint i Ambient). Jeśli tak i nie będzie widać tego, co zaznaczyłeś, to spróbuj zrobić mniej zaokrąglone to wycięcie.
Sawi:
Niestety jest. Tam jest mała ilość użyta do tych zaokrągleń. Spróbuje zespawać kilka vertehów. Może to pomoże.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej