Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (2/138) > >>

szczawik:

--- Cytat: Rozi w 24 Listopada 2011, 15:43:58 ---Jak wstawiać obiekty typu siatka? Przez .inc? Ale jak wtedy dostosować ją do terenu? Ja dotychczasowo eksportowałem model siatki razem z terenem, ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie.
Po prostu chciałbym jeziorko otoczyć siatką.

--- Koniec cytatu ---
Jako road. Po ułożeniu ,,drogi" należy ją jeszcze postawić do pionu.

Benek:
Dzięki filmowi tworzenie terenu nie jest już problemem. Przynajmniej płaskiego. Mam teraz inne pytanie. Jak zrobić, bym widział tekstury z rozszerzeniem dds? Chcę je nałożyć na teren, ale ich nie ma.


--- Cytat: 'Czy wiesz że...' ---nauka tworzenia scenerii zajmuje 1-2 tygodnie?
--- Koniec cytatu ---

JONIN_EZT:
Nie wiem czy jest inny sposób na to. Jedynym, który przychodzi mi do głowy to ręczna zamiana wpisów w scm. z jpg na dds.

Benek:
Spoko, póki co tak robię, że teksturuję teren chodnikiem, bo ten ma rozszerzenie tga i Max go widzi. Da się, ale na około, może jakiś plugin potrzebny jest?

Mam jeszcze pytanie odnośnie teksturowania. Mam już zwarty element, chcę jednak trójkąt z czerwonym krzyżykiem oteksturować inną grafiką. Jak tego dokonać? Nie da się zaznaczyć pojedynczego trójkąta, gdyż obiekt jest zwarty. Pewnie coś trzeba pokombinować.

ISDR:
Jaką masz wersje 3ds-a? Na 3ds Max 9 można używać dds.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod