Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (95/138) > >>

Ra:
Nie musi być.

eu07-001:
A to nie było tak, że Collapse próbował łączyć również geometrię?

klimczok_mk:

--- Cytat: Ra w 22 Października 2012, 19:18:03 ---Nie musi być.

--- Koniec cytatu ---
Ja jak robię tego typu model to ustawiam sobie wszystko na środku siatki we współdłużnych 0 0 0 zaznaczam cały model i wybieram collapse selected a później tylko ustawiam pivot w pozycji 0 0 0 i export do .t3d i koniec.

szogun:

--- Cytat: klimczok_mk w 22 Października 2012, 19:16:56 ---No fakt musi być ale z tym collapse selected to chyba jest najlepsza sprawa.

--- Koniec cytatu ---
O ile dla całego modelu jest jedna tekstura.

Sawi:

--- Cytat: klimczok_mk w 22 Października 2012, 19:20:48 ---na środku siatki we współdłużnych 0 0 0

--- Koniec cytatu ---
Współrzędnych jak już.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod