Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (53/138) > >>

pol102:
Schematic view w zakładce graph editors. Zawiera wszystkie elementy danej sceny i relacje między nimi. Jeśli coś istnieje, to znajdziesz to właśnie w schematic view.

Benek:
Jest tylko:

--- Kod: ---New Schematic View...
Delete Schematic View...
Saved Schematic View
--- Koniec kodu ---
Nie ma Schematic View samego w sobie.

Jeszcze raz zapytam: jak wyczyścić plane z nałożonych na niego tekstur? Nikt naprawdę nie wie czy nie chce pomóc?

pol102:
Jeśli nie tworzyłeś wcześniej kliknij new schematic view ;)

Benek:
Proszę o napisanie od A do Z jak tego wykonać. Czy ten temat musi się rozrastać o szczątkowe posty? Nie można napisać konkretnie? Stworzyłem nowy schemat i co dalej? Konkrety Panowie, konkrety.

EDIT:
Hmm, w Wire Parameters pokazuje mi, że rzeczywiście mam dwie tekstury (screen). Niestety nie da się ich usunąć. Mapowanie pustą kulką nie pomaga. To właśnie to mapowanie spowodowało, że pojawiała się ta druga "tekstura".

szogun:
Jutro napiszę jak usunąć drugą tex z poziomu Unwrap UVW, z pamięci nie dam rady.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod