Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
Benek:
Problem polegał na tym, że mapowałem obiekty, które były po konwersji do Editable to Poly. W ten sposób podczas mapowania nie można się pozbyć kilku tekstur nałożonych na siebie. Jeśli nie będzie mapować w ten sposób, to wszystko jest ok. Czyli aby pozbyć się wielu tekstur nałożonych na obiekt, należy zmapować go "pustą" teksturą, zaznaczając mapowany obiekt kursorem. Nic więcej.
--- Cytat: ISDR w 07 Grudnia 2011, 17:06:57 ---
--- Cytat: Benek w 07 Grudnia 2011, 13:54:48 ---Mnie brakuje tego, że nie widać rozmiarów wstawianego obiektu. Poza tym nie mam uwag. Można łatwo ukształtować teren, szybko go modyfikować i przyklejać do jego powierzchni obiekty.
--- Koniec cytatu ---
Pobierany automatycznie z pliku modelu?
Można utworzyć linie o rozmiarach obiektu i we wpisie ObjectProperties wpisać "ExportString"
--- Koniec cytatu ---
Ktoś naprowadzi trochę bardziej?
bohunIC:
Benek - tradycyjnie zapraszam wieczorem na gg. Zrobimy przyspieszony kurs modelowania terenu :)
Scenogramy tez beda:)
Benek:
Już umiem! Opisałem to w tym poście:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19957.msg247929.html#msg247929
a tu jest wyjaśnienie punktu 9.:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19957.msg248121.html#msg248121
szogun:
Mam pytanko małe... Wstawiam ręczne napędy zwrotnic, one muszą być nazwane tak samo jak zwrotnica czy wystarczy że będą do nich przypisane w hierarchii?
Benek:
Ja nazywałem tak jak zwrotka i było git.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej