Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (43/138) > >>

Quark-t:

--- Cytat: Benek w 03 Stycznia 2012, 22:05:31 ---No właśnie nie. Próbowałem zmieniać opcje, które są ukryte pod napisami typu "Top", "Front", czyli pod napisami widoków. Resetowałem plik, wgrywałem na nowo i nic. Nawet odpaliłem maxa na nowo - nie pomogło. Ostatecznie przesłałem źródła do Bohuna, ale on też miał ten problem. Jakoś się udało. Było to irytujące.

--- Koniec cytatu ---
A próbowałeś po prostu przesunąć widok? Zresztą, tak jak mówię - jest to tylko irytujący błąd wyświetlania.

Benek:
Co masz na myśli "przesunąć widok"?

Quark-t:
No złapać "łapką" i przesunąć. Wtedy rysowanie się odświeża. Z tego, co obserwowałem też u mnie, często te kwadraty występują przy konkretnym poziomie "zoomu". Jak manipuluję przybliżeniem, to znikają.

Benek:
Próbowałem naprawdę wielu rzeczy. Zmiana zoomu też nie pomogła :)

Powrót do terenu:
Najpierw powstaje szkielet (kręgosłup terenu), który jest klonem torów. Zostaje on przesunięty w dół o 0.2 (na scr jest przesadzone). Następnie za pomocą Spline i Attach łącze z pierwszym łukiem wszystkie pozostałe. Kolejną czynnością jest sklonowanie szkieletu na "boki" (scr) i połączenie wszystkiego w krzywą zamkniętą, opcja Fuse. Wszystko cacy, tylko że takie coś nie łyka Delanuay mesh...

bohunIC:
Musisz zamknac swoje kreseczki w tkz CLOSED LOOP - najlepiej jako shape zamkniety - potem zaznaczasz wszytko i robisz Delanuay Mesh.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod