Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie

<< < (44/138) > >>

Benek:
Czy możemy pomyśleć nad tym, by zmodyfikować skrypt tak, by kłaść tory i jednocześnie pod nimi układałby się wąski pasek z plane'a? Nie da się zrobić sensownych wzniesień w maxie. Przynajmniej w miarę sprawnie. Zawsze będzie płaszczyzna zachodzić na podsypkę, wygryzając jej fragmenty. Brzydko to wygląda.

Quark-t:
A jakbyś położył nasyp?

Benek:
Tak jak normalnie. Pasek byłby ciut szerszy od podsypki. Poza tym można zrobić opcję włącz/wyłącz. Nawet mogę algorytm skryptu przedstawić.

AtapiCl:
Quarkowi raczej chodzi o skryptowe tworzenie nasypu, przez co połacie terenu może być ciut poniżej torów. I nie powinno wtedy przenikać.

bohunIC:

--- Cytat: ZiomalCl w 04 Stycznia 2012, 17:11:28 ---Quarkowi raczej chodzi o skryptowe tworzenie nasypu, przez co połacie terenu może być ciut poniżej torów. I nie powinno wtedy przenikać.

--- Koniec cytatu ---

Flex nie wspolpracuje z podsypka generowana przez skrypt. @Benek ma tam same flexy na wzniesieniach.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod