Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Wywalanie terenu

<< < (2/2)

Mutopompka:

--- Cytat: "Przemekm" ---Czy istnieje prosty, szybki i przyjemny sposób wywalenia ze scenerii ukształtowania terenu. Tzn. żeby zostały tylko tory budynki itp. a teren zniknął lub stał się płaski. Czy da się takie coś zrobić w notatniku??
--- Koniec cytatu ---


A możesz napisać po ci Ci wywalenie ukształtowania terenu? Bo wydaje mi się, że trzeba to zrobić w 3ds-ie..... Ale mogę się mylić....

Przemekm:

--- Cytat: "Mutopompka" ---
--- Cytat: "Przemekm" ---Czy istnieje prosty, szybki i przyjemny sposób wywalenia ze scenerii ukształtowania terenu. Tzn. żeby zostały tylko tory budynki itp. a teren zniknął lub stał się płaski. Czy da się takie coś zrobić w notatniku??
--- Koniec cytatu ---


A możesz napisać po ci Ci wywalenie ukształtowania terenu? Bo wydaje mi się, że trzeba to zrobić w 3ds-ie..... Ale mogę się mylić....
--- Koniec cytatu ---


Chciałem sprawdzić czy rzeźba terenu ma wpływ na FPS. Sądzę, że tak bo w Testowie tam gdzie stoi SM03 (w okolicy są góry) spada mi znacząco FPS (z 30 na płaskim terenie do 6). Natomiast w bochni (jest tam chyba więcej eventów, ale teren jest płaski) mam od 13 do 16 FPS.

uetam:
No na sile mozna by bylo usunac teren....Tylko trzeba by bylo troszke pogrzebac...

Mutopompka:

--- Cytat: "Przemekm" ---
A możesz napisać po ci Ci wywalenie ukształtowania terenu? Bo wydaje mi się, że trzeba to zrobić w 3ds-ie..... Ale mogę się mylić....
--- Koniec cytatu ---


Chciałem sprawdzić czy rzeźba terenu ma wpływ na FPS. Sądzę, że tak bo w Testowie tam gdzie stoi SM03 (w okolicy są góry) spada mi znacząco FPS (z 30 na płaskim terenie do 6). Natomiast w bochni (jest tam chyba więcej eventów, ale teren jest płaski) mam od 13 do 16 FPS.[/quote]

Mi się wydaję, że na FPS górki mają jakichś wpływ. Ale wg mnie nie aż taki, aby spadało fps z 30 do 6 tak jak piszesz.... Być może zobacz, czy nie ma w pobliżu górek jakichś obiektów (budynki, drogi, rzeki, itp.) bo chyba to też od tego zależy.

hunter:

--- Cytat: "Mutopompka" ---
--- Cytat: "Przemekm" ---
A możesz napisać po ci Ci wywalenie ukształtowania terenu? Bo wydaje mi się, że trzeba to zrobić w 3ds-ie..... Ale mogę się mylić....
--- Koniec cytatu ---


Chciałem sprawdzić czy rzeźba terenu ma wpływ na FPS. Sądzę, że tak bo w Testowie tam gdzie stoi SM03 (w okolicy są góry) spada mi znacząco FPS (z 30 na płaskim terenie do 6). Natomiast w bochni (jest tam chyba więcej eventów, ale teren jest płaski) mam od 13 do 16 FPS.
--- Koniec cytatu ---


Mi się wydaję, że na FPS górki mają jakichś wpływ. Ale wg mnie nie aż taki, aby spadało fps z 30 do 6 tak jak piszesz.... Być może zobacz, czy nie ma w pobliżu górek jakichś obiektów (budynki, drogi, rzeki, itp.) bo chyba to też od tego zależy.[/quote]

Witam.

FPS spada wyłącznie przez teren, eventy, budynki i tabor. Jednym słowem wszystko ;) Górki mają duuży wpływ na FPS. Różnie to bywa, bo jak teren jest szczegółowy , to zawiera dużo polygonów. A to żre pamięć i traska dużo miejsca na dysku zabiera. A jak polygonów jest mniej, to teren jest mniej szczegółowy i traska jest lżejsza. I oczywiście pamięci starcza na resztę innych rzeczy ;-) ...............

Pozdrawiam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod