Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 ZNTK Gniezno, sekcja @szogun - nowości do PC

<< < (8/13) > >>

EU40:
EU05 miały na 100% zawór FV4a oraz zawór FD1, co potwierdza książka ś.p. Mieczysława Świtalskiego o tych lokomotywach z lat 60-tych.
http://chomikuj.pl/gargo/Lokomotywy+elektryczne/Lokomotywa+elektryczna+serii+EU05+-+M.+*c5*9awitalski,476092062.pdf
Elektrowozy te miały oryginalnie jakiś czeski prędkościomierz, który później został podmieniony na Haslera.
Gdzieś na youtube jest film z jazdy w kabinie EU05. Jak nie znajdziecie, to podrzucę linka.

ET22_RULZ:

--- Cytat: EU40 w 12 Listopada 2011, 21:22:02 ---Elektrowozy te miały oryginalnie jakiś czeski prędkościomierz, który później został podmieniony na Haslera.

--- Koniec cytatu ---
Nie do konca. W Kabinie A byly dwa predkosciomierze: Hasler RT9 i Alimco. W kabinie B byl wylacznie Alimco. Alimco to w zasadzie byl woltomierz polaczony z pradniczka. Predkosciomierze Alimco mozna jeszcze znalezc na paru czechoslowackich lokomotywach w Polsce. Ale to juz spory OT.

EU40:
http://imageshack.us/photo/my-images/216/0013wm.jpg/
Hmm..Na tej fotce Haslera nie widać, ale może to wynik tego, że to fotka kabiny podczas produkcji w Skodzie.

ET22_RULZ:
Prosze o czytanie ze zrozumieniem: zarowno mojego posta, jak i informacji zawartych w ksiazce. Z mojej strony koniec OT.

Tyrystor:
Czy EP05 miały zmieniane sprężarki podczas przebudowy z EU05 i czy lokomotywy 141/EU05 miały takie same sprężarki co lokomotywy 140?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod